*nora* Skrevet 14. desember 2005 #1 Del Skrevet 14. desember 2005 Skal kjøpe julegaver til to gutter på 16 og 24 år. De er begge merkebevisste, bruker "skateklær" (?) av merket Volcom og Base og sikkert andre jeg ikke har peiling på. Finner jeg det på nettet noen plass? Gjør ikke noe om det er billig i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2005 #2 Del Skrevet 15. desember 2005 Carlings har mange kule gutteklær, men om d fører det merket du nevner, aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. desember 2005 #3 Del Skrevet 15. desember 2005 aner ikke noe om merker, men vet at de har en kulegutterklesbutikk på byporten som heter Superfly og har logo som en stor flue. jeg handlet der nå til tiåringen jeg skal shoppe til, men de har mye kult og mye skate og sportsrelatert. de hadde mye forskjellige priser også så det ut som, så bor du i oslo ville jeg tatt meg en tur dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #4 Del Skrevet 15. desember 2005 J.C har mange tøffe klær som ofte slår an hos gutter i den alderen. Prisen trenger ikke være så ille heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 15. desember 2005 #5 Del Skrevet 15. desember 2005 Merkene Volcom og Base har de på skatebutikker som Session og Base ihvertfall. Billig er det nok ikke. Finner nok litt på disse sidene her: Formatshop Independentwear Streetammo Her er det en god del klær Zumiez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå