AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Har faktisk blitt «livredd» for å date etter at jeg utviklet enormt sterke følelser for en kar som holdt meg på gress i fem måneder. Så blokkerte han meg for to måneder siden. Er fortsatt knust og måpende, uten svar å få. Har holdt meg unna datingscenen i mange år på grunn av sosial angst. Har jo etter hvert kommet meg mer og mer over den sosiale angsten, men datingscenen har jo endret seg drastisk de siste ti årene. Ghosting og blokkering ser jo ut til å være normalen. Og en anbefales å ikke utvikle følelser før det er klart at vi er eksklusive. Det å date og ligge med mange samtidig var jo ikke vanlig for 10-12 år siden. Hvordan «holde igjen» følelsene? Kan det ikke hemme hele datingopplevelsen og potensialet? Vet ikke om jeg kan unngå å styre følelsene mine om jeg skulle treffe en som det virkelig klikket med og som virkelig var min type? Dette høres jo forferdelig brutalt og kynisk ut. Lurer på om det er verd det. Har jo ingen nød som singel, men drømmer jo om å treffe en å dele livet med. Anonymkode: bff20...f02
blåtimen Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Vær åpen og ærlig og ikke unngå følelser. Kanskje blir man ghostet og ja, det gjør grusomt vondt hvis man har utviklet følelser, men jeg tror man kommer lengst med å være ekte og seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Men hvordan unngår en å bli nervevrak etter ghosting og blokkering? Anonymkode: bff20...f02
blåtimen Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men hvordan unngår en å bli nervevrak etter ghosting og blokkering? Anonymkode: bff20...f02 Tja. Man må vel bare fortelle seg selv at da var det ikke meningen. Ghosting er en avvisning, vedkommende fant ut at de ikke så for seg noe seriøst med deg. De valgte bare en feig måte å si det på. Du vil vel heller ikke ha en partner som syns at det å ghostet noen er en alright måte å behandle folk på? Det sier mye om personen. Det er ikke verdt å være singel for alltid fordi man er redd for de drittsekkene som ghoster. Plutselig dukker kjærligheten opp og behandler deg riktig 1
Ellah Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Snakk med daten om det. Kanskje ikke allerede på første date, men om det utvikler seg. Det får iallefall meg til å føle meg tryggere! Tok det opp allerede på andre date med han jeg dater nå, at om han vil avslutte så får han prate med meg om det, også skal selvsagt jeg gjøre det samme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå