hadet Skrevet 4. februar 2023 #521 Del Skrevet 4. februar 2023 Bringebærsyltetøy skrev (2 minutter siden): Og hvem har bestemt at hun opptrer sist? Noen må jo opptre sist.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 4. februar 2023 #522 Del Skrevet 4. februar 2023 (endret) Liker moren til Skrellex. Er så enig med hennes gode støtte til han. 🥰 Endret 4. februar 2023 av Eloise12345 8 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2023 #523 Del Skrevet 4. februar 2023 Chord skrev (3 minutter siden): Men er det like in i UK? Skal han gjøre som TIX og lage en engelsk versjon? Det er jo i ESC det er ‘in’, de to siste vinnerne har jo sunget på eget språk. Håper han skal det hvis han vinner🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 4. februar 2023 #524 Del Skrevet 4. februar 2023 Måneskinn skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at så mange sitter der å slenger ut av seg at " ja hun får sikkert masse sympatistemmer fordi hun ikke fikk dra sist" . altså, tror dere ikke folk går videre? Tror dere ikke at andre kan like "Honestly" ? Ulrikke VIL til Eurovision, blir det ikke i år blir det en annen gang. Hun er så gira på det, at hun vil gjøre hva som helst for å oppnå det. La ingen ta fra henne drømmen. Finalen i kveld er ganske så åpen, tro det eller ei. Vi har ni gode låter, hvorav jeg stiller meg 100% bak 7 av dem. Men tror det vil stå om Atle, Ulrikke eller Alessandra. Muligens også Eline og Elsie Bay kan være en dark horse, blir veldig spennende hva juryen fra utlandet sier. Jeg gleder meg til sending og alt det gode denne finalen har å by på. Stem på den DU liker og den låta som beveger deg mest (enten det er glede, tårer, at du får lyst å danse - hva som helst) i øyeblikket ❤️ Jeg synd Ulrikke har fin stemme og synger bra, og jeg unner henne virkelig å komme til finalen i ESC. Men ikke i år, og det er kun pga sangen. Og fordi jeg håper Atle vinner i kveld 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 4. februar 2023 #525 Del Skrevet 4. februar 2023 Er det et par bidrag som blir stemt frem, og som skal synge på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. februar 2023 #526 Del Skrevet 4. februar 2023 Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 4. februar 2023 #527 Del Skrevet 4. februar 2023 Just now, Bombasi said: Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. Enig 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 4. februar 2023 #528 Del Skrevet 4. februar 2023 Positivt overrasket over Skrellex. Klaret beste til nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2023 #529 Del Skrevet 4. februar 2023 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Er det et par bidrag som blir stemt frem, og som skal synge på nytt? Nei, tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 4. februar 2023 #530 Del Skrevet 4. februar 2023 Håper ikke Alessandra vinner 😭 egentlig ikke Ulrikke heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 4. februar 2023 #531 Del Skrevet 4. februar 2023 Jajaja, Alessandra…Du visste ikke noe om første plass på Spotify, nei….😒😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2023 #532 Del Skrevet 4. februar 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. Helt enig, veldig E-type som jeg digget for 30 år siden😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 4. februar 2023 #533 Del Skrevet 4. februar 2023 oj. Jeg er en skravlbøtte fikk jeg nettopp beskjed om. Seriøst? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 4. februar 2023 #534 Del Skrevet 4. februar 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. Ja. Det er liksom ikke nok å bare kjøre Drag, må danse og. Dropp de "hælane" og mer bevegelse på scenen. Men låten er en solid terningkast 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. februar 2023 #535 Del Skrevet 4. februar 2023 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Håper ikke Alessandra vinner 😭 egentlig ikke Ulrikke heller Alessandra har alt for svak stemme til å synge den låta. Man sitter å venter på at det skal komme litt kraft men det skjer aldri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2023 #536 Del Skrevet 4. februar 2023 Attention var fantastisk🙌🎉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 4. februar 2023 #537 Del Skrevet 4. februar 2023 Hadde Ulrikke deltatt med Attention så hadde jeg stemt henne til ESC. Mye finere sang. 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. februar 2023 #538 Del Skrevet 4. februar 2023 Ulrikke Brandstorp spiller ut kortet at hun ikke fikk deltatt sist LITT for mye. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 4. februar 2023 #539 Del Skrevet 4. februar 2023 Ulrikke er superfin på scenen 🤩 Men balladen hun synger blir litt seig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 4. februar 2023 #540 Del Skrevet 4. februar 2023 Synes Ulrikke sin sang er bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå