AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hvilket spill spilte du sist, eller hvilket spiller du nå? Skriv gjerne litt ekstra hvis du vil, for eks. ville du anbefalt det? Hva går det ut på? Skriv gjerne litt kort om hvorfor du begynte å spille det! Anonymkode: 53e8b...5da
Gjest Lykkedykker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Spiller for tiden High on life, overwatch 2, og world of warcraft.
Cambria Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Lost in random. Liker historien og fortelleren i spillet veldig godt! Det er ganske enkelt i seg selv, men ikke kjedelig.
Gjest Dreams Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Lykkedykker skrev (1 minutt siden): Spiller for tiden High on life, overwatch 2, og world of warcraft. Ville du anbefalt High on life? Jeg har hørt det kan bli for mye barnslig humor. Liker selv Rick and Morty men vet ikke helt om jeg vil ta sjansen på å kjøpe det. Akkurat nå spiller jeg Gta 5 med venner, blir kjedelig alene, men vil anbefale hvis man har noen å spille med
Tabris Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 Logget av ESO (The Elder Scrolls Online) for fem minutter siden. Går mye i det akkurat nå. Kjørte også opp en modernisert og moddet versjon av TES II: Daggerfall tidligere i dag.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 For det meste Call of Duty MW2 da det krever noen timer daglig å få alle unlocks. De dagene jeg bare vil slappe av går det i High on Life. Anonymkode: b183c...0bc
Gjest Letharia Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Spiller for tiden RDR2, på min 5 runde. Blir aldri lei, bytter på å spille story og online, alt ettersom hva jeg føler for der og da. Desidert det beste spillet jeg noen gang har spilt! ❤️
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Letharia skrev (2 minutter siden): Spiller for tiden RDR2, på min 5 runde. Blir aldri lei, bytter på å spille story og online, alt ettersom hva jeg føler for der og da. Desidert det beste spillet jeg noen gang har spilt! ❤️ Mitt favoritt spill også, tror jeg aldri vil finne noe bedre. Musikken, historien, valgene man tar, grafikken, landskapene, bare helt magisk. Anonymkode: 53e8b...5da
Gjest Letharia Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt favoritt spill også, tror jeg aldri vil finne noe bedre. Musikken, historien, valgene man tar, grafikken, landskapene, bare helt magisk. Anonymkode: 53e8b...5da Håper de lager en til, vet de driver med nye GTA nå, men det hadde vært fantastisk med RDR3, Arthur og John som unge gutter som blir funnet av Dutch. Få en mer detaljert bakgrunns historie på gutta og "the gang". Det er drømmen 🤩
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Cambria skrev (11 minutter siden): Lost in random. Liker historien og fortelleren i spillet veldig godt! Det er ganske enkelt i seg selv, men ikke kjedelig. Elsker Lost in random, mitt comfy spill 😊 Anonymkode: 53e8b...5da
Gjest Ms Baxter Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Fortnite, ellers går det i Pokemon Violet og REVillage Gold Edition 🤗
Gjest Lykkedykker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Dreams skrev (29 minutter siden): Ville du anbefalt High on life? Jeg har hørt det kan bli for mye barnslig humor. Liker selv Rick and Morty men vet ikke helt om jeg vil ta sjansen på å kjøpe det. Akkurat nå spiller jeg Gta 5 med venner, blir kjedelig alene, men vil anbefale hvis man har noen å spille med Ja liker du rick and morty så tror jeg du vil like high on life. Jeg digger humoren.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 return to Castle Wolfenstein. Anonymkode: 1d870...548
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Days Gone og The Last of Us 2. Har spilt begge to før, men elsker dem så høyt. Elsker historien, karakterene og alt ved dem. Anonymkode: 4f3eb...b9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå