Gå til innhold

Fant mobilen på - do ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ringe på/etter mobilen min i dag. Den lå på do, husker ikke at jeg har prata der inne i det hele tatt :sjenert:

Hvor er det rareste stedet du har funnet igjen din? Mobil, altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kålungen
Skrevet

Pakket inn i en plastpose i kjøleskapet...

Jeg leita febrilsk etter den, helt til jeg så at osten lå på benken, og den husket jeg at jeg hadde puttet i posen og lagt i kjøleskapet.

Da gikk det opp ett lys om at jeg kanskje hadde forbyttet tlf og ost....og joda...hadde det gitt :sjenert:

Skrevet
Pakket inn i en plastpose i kjøleskapet...

Jeg leita febrilsk etter den, helt til jeg så at osten lå på benken, og den husket jeg at jeg hadde puttet  i posen og lagt i kjøleskapet.

Da gikk det opp ett lys om at jeg kanskje hadde forbyttet tlf og ost....og joda...hadde det gitt  :sjenert:

:ler: Den var god...

Kan ikke komme på så rare steder jeg.

Skrevet

I vaskemaskinen som stod på...

Skrevet

:ler:

Kan ikke komme på så mange rare steder egentlig.

Kun ett - i den ene Buffaloskoen til snuppen :ler: Hadde nemlig kommet hjem fra jobb og snakket i tlf. Da jeg skulle henge fra meg jakken så la jeg den fra meg på skohyllen, og glemte den. Så har den falt ned i skoen og jeg lette febrilsk etter den.. Sendte mld til søsteren min fra nettet og ba henne ringe meg, siden jeg ikke har hustelefon og dermed ikke fikk ringt og sjekket hvor den var. Det var litt komisk, ja..

Skrevet
Off, fikk du reddet den?

Ja, tro det eller ei, og den virker fremdeles. Eneste "lyte" er en liten skygge på skjermen, ellers virker den som om den aldri hadde vært i nærheten av vann.

Delte det som kunne deles og tørkey den på badegulvet i mange dager og satte den sammen igjen, det var alt som skulle til.

Skrevet
Ja, tro det eller ei, og den virker fremdeles. Eneste "lyte" er en liten skygge på skjermen, ellers virker den som om den aldri hadde vært i nærheten av vann.

Delte det som kunne deles og tørkey den på badegulvet i mange dager og satte den sammen igjen, det var alt som skulle til.

Min far sin nye dyre mobiltelefon gikk også i vaskemaskinen, men han plukket den fra hverandre og tørket delene, skrudde den så sammen og tadaaaa, den virket! Så det er kanskje håp for oss andre hvis lignende skjer oss :)

Skrevet

Jeg sto i tlf da elktrikeren kom for å klargjøre sikringsskapet i vårt nye hus. Vi skulle flytte inn dagen etter. Kom hjem der vi bodde da og fant den ike. Ringte og ringte,men ikke svar.(med min manns tlf)

Dagen etter i det nye huset prøvde vi på nytt,men døren til gangen sto igjen, så jeg hørte ike noe.

Anslo tlf for tapt. Dette var i aug mnd.

I januar mnd skulle vi lese av måleren,hahah hva lå inne i skapet.? Joda, tlf. gjet om det var mye mld og oppringte samtaler...

Gjest happyending
Skrevet
Jeg sto i tlf da elktrikeren kom for å klargjøre sikringsskapet i vårt nye hus. Vi skulle flytte inn dagen etter. Kom hjem der vi bodde da og fant den ike. Ringte og ringte,men ikke svar.(med min manns tlf)

Dagen etter i det nye huset prøvde vi på nytt,men døren til gangen sto igjen, så jeg hørte ike noe.

Anslo tlf  for tapt. Dette var i aug mnd.

I januar mnd skulle vi lese av måleren,hahah hva lå inne i skapet.? Joda, tlf. gjet om det var mye mld og oppringte samtaler...

Nå lyver du.. :) En telefon holder seg ikke påslått fra august til januar med mindre du har den i lader, og hvis du hadde hatt den i lader inni der, så hadde du sett ledningen.. I tillegg så kommer det ikke meldinger til det simkortet så fort du får et nytt, og hvis telefonen har slått seg av, vil du ikke motta meldinger som har ventet lenger enn en uke... Og det er bare på et fåtall nye telefoner at liste over ubesvarte anrop kommer opp etter at telefonen har vært slått av...

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Nå lyver du.. :) En telefon holder seg ikke påslått fra august til januar med mindre du har den i lader, og hvis du hadde hatt den i lader inni der, så hadde du sett ledningen.. I tillegg så kommer det ikke meldinger til det simkortet så fort du får et nytt, og hvis telefonen har slått seg av, vil du ikke motta meldinger som har ventet lenger enn en uke... Og det er bare på et fåtall nye telefoner at liste over ubesvarte anrop kommer opp etter at telefonen har vært slått av...

Hva er dette for noen anklager?

Man kan stadig få meldinger om batteriet er tomt, og de tapte anropene kan ha kommet mens telefonen stadig var på. Du kan fremdeles finne dem i loggen.

Og hvis vedkommende fikk seg et nytt telefonnummer - altså ikke bare ba om nytt simkort til det eksisterende nummeret, så er det absolutt et sannsynlig scenario.

Skrevet

Fant mobilen min i höyet etter at fadderbarnet mitt hadde gjemt den der, slik at jeg ikke skulle dra....=P

Skrevet

Jøss,nei selvsagt var den utladet da vi fant den igjen.Hvem har skrevet at jeg fikk nytt simkort da?

jeg skrev min historie,men du forteller at det er løgn og alt som ikke går.

Selvsagt hadde jeg sett ledninen om den sto til lading.Tror du folk er helt idiot eller? Hadde jo ike fått luket/låst skapet om den sto i lader da....

dU MÅ HA EN DÅRLIG DAG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...