Ellah Skrevet 31. desember 2022 #21 Skrevet 31. desember 2022 Jeg synes hettegenser er sexy på menn jeg, så hadde absolutt ikke hatt noe imot om daten møtte opp i det.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #22 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke rart så mange menn sliter med å få dame om dette i det hele tatt er et spørsmål... Anonymkode: f0b3c...4b7 Kan ha noe med damene å gjøre, ja. Jeg hadde ikke brydd meg om han hadde på hettegenser på date... Anonymkode: 56ba0...b27 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #23 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): NEI Da går du heller i dress skjorta eller kjøper deg en ny genser! Jeg kjøper nesten alltid nye klær når jeg dater i tillegg til å gå til frisøren lg hudpleier, gjør litt innsats du også! Hettegenser på date og restaurant generelt kan du IKKE gå i! Anonymkode: f0b3c...4b7 Shit, det hørtes slitsomt og dyrt ut å gå til frisør og hudpleier når man skal date! Jeg er enig i at hettegenser på restaurant ikke er helt greit, men å måtte betale tusenlapper for å gjøre seg klar, det er det få som har råd til. Anonymkode: 8c1a5...75a 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #24 Skrevet 31. desember 2022 Det kommer jo helt an på alderen din, og hvor fin restaurant dere skal på. Har en datter på 21 år, og hun bor i hettegensere. Hun kler seg penere skal hun på fin restaurant, men er det ikke fin restaurant er det hettegenser. Anonymkode: 0cf1e...c8a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #25 Skrevet 31. desember 2022 Er det ikke fyren som er inni genseren som er viktig da? Hjelper ikke med de fineste stiveste antrekka om personlighet er dust. Men en fin personlighet gjør at man ikke tenker over hva slags klær man har på. Gå i hettegenser og det er deg. Anonymkode: c3509...9a6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #26 Skrevet 31. desember 2022 Hettegenser er for unger. Er du 19 er det neppe noe problem. Er du 39 ser du fort ut som en aldrende tenåring. Anonymkode: 0cd6e...c67
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #27 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Shit, det hørtes slitsomt og dyrt ut å gå til frisør og hudpleier når man skal date! Jeg er enig i at hettegenser på restaurant ikke er helt greit, men å måtte betale tusenlapper for å gjøre seg klar, det er det få som har råd til. Anonymkode: 8c1a5...75a Blir noen tusen ja.. Pleier også å betale annenhver gang på date så da går det noen tusen til det også til rundt 7-8 date hvor man begynner å være på hjemmebesøk i stedet for restaurant. Poenget mitt er egentlig ikke at man nå bruke så mye penger men det er helt tydelig at menn tiltrekkes damer som gjør en innsats og som de ser har ordnet seg for han, og like selvfølgelig burde det være at menn også gjør en innsats og ordner seg og viser seg fra sin beste side til oss damer. Tror alle kan være enige i at om vi damer hadde kommet med slitte slappe bukser, null sminke eller hudkrem, samme t-skjorta vi brukte i går, ikke pusset tenner og ikke gredd oss så ville sjansen vært veeeeldig liten for en andre eller tredje date. Jeg fatter ikke at menn ikke forstår at det samme gjelder dem når de dukker opp i samme tøyet de gikk i igår eller en slapp stygg hettegenser, ikke giddet å barbere seg eller nappe unibrowet eller gjort noe for å ta seg godt ut. Mange menn klager på at dating er vanskelig og at de aldri får seg dame men litt normal innsats gidder de ikke så hva forventer de... Og jada jada, forhold dreier seg om mye mer enn utseendet men ingen vil ha en slask som gir uttrykk for at du betyr så lite for han at han ikke engang gidder å ta på seg en ordentlig genser eller skjorte 🤷♀️ Anonymkode: f0b3c...4b7 1
Gjest AprilRyan Skrevet 1. januar 2023 #28 Skrevet 1. januar 2023 Nå har du vel vært på date, men for min del hadde det kommet an på hva slags restaurant det var. Setter litt pris på menn som bryr seg litt om hvordan de ser ut og ikke går rundt i slaskeklær hele tiden. Hvis det var en uformell restaurant så hadde jeg neppe brydd meg, men på en litt finere restaurant så hadde jeg begynt å lure litt. Men mye bedre med en relativt fin og pent brukt hettegenser enn å komme med klær med dårlig passform eller slitte, hullete klær som han har hatt siden 1905.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #29 Skrevet 1. januar 2023 For meg hadde det vært helt ok. Liker å være casual selv. Anonymkode: 833be...85c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #30 Skrevet 1. januar 2023 Naken. Hvorfor utsette? Anonymkode: e49ef...ada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå