HMK Skrevet 20. august #461 Skrevet 20. august Hun må jo tilbake under vergemål og bli fratatt tilgang til some 9
Teflonhjernen Skrevet 20. august #462 Skrevet 20. august Det er så trist å se på det ekstreme forfallet… Har alltid likt Britney og nå er hun bare…ingenting igjen. Jeg blir faktisk oppriktig lei meg av å se henne på Instagram. 10 5 1
-Pusheen- Skrevet 20. august #463 Skrevet 20. august Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Det er så trist å se på det ekstreme forfallet… Har alltid likt Britney og nå er hun bare…ingenting igjen. Jeg blir faktisk oppriktig lei meg av å se henne på Instagram. Jeg også. Hun er bare et skall igjen. Hun har måtte stå i så mye dritt, ikke rart det har tørna. 6 6 1
MzMe Skrevet 20. august #464 Skrevet 20. august blåbærpai skrev (12 timer siden): Shit, hun virker jævla rusa på den brødvideoen.. Er den sletta? Fant den ikke?
MzMe Skrevet 21. august #466 Skrevet 21. august Jens skrev (12 timer siden): Bare å google Britney baking Bread. Triste greier Huff! Bare tragisk hele greia..
Lesehest1 Skrevet 21. august #467 Skrevet 21. august Jeg håper hun kan få hjelp! Hun må da ha noen venner eller familie som kan hjelpe henne? Det er bare urovekkende og trist. 3 1
MalloryK Skrevet 8. september #468 Skrevet 8. september Sushi-date= Danse halvnaken på badet til restauranten... 1
MzMe Skrevet 9. september #469 Skrevet 9. september OMFG! Hun dukket opp på Snapchat på «Utforsk».. Først video fra da hun var populær der hun sang «From the bottom of my broken heart» eller no sånt..Men SÅ.. Video av henne i denne klesdrakten —>
duskelapp Skrevet 9. september #470 Skrevet 9. september Måten hun danser på på Instagram er jo slik hun har gjort på scenen også, så synes egentlig ikke dansingen er så rar. Bare at hun mangler en scene og dansere rundt seg 2
MzMe Skrevet 9. september #471 Skrevet 9. september Har ikke sett henne i så seksualisert dansing..halvnaken.
Zenhouse Skrevet 10. september #472 Skrevet 10. september Er jo for såvidt lik dansestil…. Bortsett fra at den nå er helt ute av kontroll og ikke akkurat koreografert. Hun tafset vel heller ikke på brystene sine i samme grad på scenen foråsidetsånn. 5 2
duskelapp Skrevet 30. september #473 Skrevet 30. september Ramlet innom en profil på Instagram spears.glow Synes dagens britney ikke er så fryktelig mer kaotisk nå enn hvordan vi så henne før Så heller lite utvikling... så virker mer ut som hun sitter fast i fortiden
-Pusheen- Skrevet 30. september #474 Skrevet 30. september duskelapp skrev (2 minutter siden): Ramlet innom en profil på Instagram spears.glow Synes dagens britney ikke er så fryktelig mer kaotisk nå enn hvordan vi så henne før Så heller lite utvikling... så virker mer ut som hun sitter fast i fortiden Tror absolutt hun sitter fast i fortiden. Hun har vel ikke akkurat hatt den største muligheten til å utvikle seg med tiden sånn som vi andre. 2 2
MalloryK Skrevet 16. oktober #475 Skrevet 16. oktober Nå er det mye drama. Kevin kommer ut med bok. Uff, hvorfor er jeg så engasjert? Herregud jeg er jo i 40 årene 😂 1 3 1
Lesehest1 Skrevet 17. oktober #476 Skrevet 17. oktober MalloryK skrev (23 timer siden): Nå er det mye drama. Kevin kommer ut med bok. Uff, hvorfor er jeg så engasjert? Herregud jeg er jo i 40 årene 😂 Det er nok fordi vi husker henne da hun ga ut musikk, og fordi vi håper hun skal bli frisk? Nå måtte jeg inn på Instagram jeg også. Tenk å se barna sine så lite…. Men hun trenger åpenbart hjelp, og skulle hatt gode folk rundt seg. 1 2
MalloryK Skrevet 17. oktober #477 Skrevet 17. oktober Ja det er bare trist å se. Jeg har jo "kjent" henne siden hun slo igjennom. Håper bare ikke dette gjør henne verre, det er mye som skjer nå 1 2
Lesehest1 Skrevet 18. oktober #478 Skrevet 18. oktober MalloryK skrev (På 17.10.2025 den 9.49): Ja det er bare trist å se. Jeg har jo "kjent" henne siden hun slo igjennom. Håper bare ikke dette gjør henne verre, det er mye som skjer nå Jeg skjønner ikke det hun skrev nå om uniform og mor Teresa… Hun burde ikke legge ut meningsløse setninger. Huff.
Motelvibes Skrevet 18. oktober #479 Skrevet 18. oktober Det er så morsomt med folk som ikke klarer å gjennomskue deepfakes/AI 😅
Lesehest1 Skrevet 19. oktober #480 Skrevet 19. oktober Motelvibes skrev (14 timer siden): Det er så morsomt med folk som ikke klarer å gjennomskue deepfakes/AI 😅 Ojsann, er det hun legger ut ai? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå