MalloryK Skrevet 16. september 2024 #421 Del Skrevet 16. september 2024 Nå mister k-fed eller hva han kaller seg (faren til ungene) barnebidraget siden guttene er 18 år. Britney har lagt ut noen bilder av ungene (paparazzi bilder), hun ønsker de god bursdag. Og nå må Kevin visst få jobb for å forsørge guttene. Herregud så masse drama. Britney fortsetter å danse halvnaken på IG. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 16. september 2024 #422 Del Skrevet 16. september 2024 MalloryK skrev (9 timer siden): Nå mister k-fed eller hva han kaller seg (faren til ungene) barnebidraget siden guttene er 18 år. Britney har lagt ut noen bilder av ungene (paparazzi bilder), hun ønsker de god bursdag. Og nå må Kevin visst få jobb for å forsørge guttene. Herregud så masse drama. Britney fortsetter å danse halvnaken på IG. Blir det for lite penger å leve på for barna så kommer de nok krypende tilbake - er ikke mye penger som skal til før man blir god nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. september 2024 #423 Del Skrevet 28. september 2024 Jeg gråter nå av videoen hun la ut nå- Halvnaken i en rød bikini/kjole. Tenk at dette er vår Britney! Det er bare så trist at hun legger ut slikt. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 14. oktober 2024 #424 Del Skrevet 14. oktober 2024 Nei, hva skal man si igrunn. Hun spinner rundt og rundt, halvnaken i bikini nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14. oktober 2024 #425 Del Skrevet 14. oktober 2024 MalloryK skrev (26 minutter siden): Nei, hva skal man si igrunn. Hun spinner rundt og rundt, halvnaken i bikini nå Hva heter hun på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 14. oktober 2024 #426 Del Skrevet 14. oktober 2024 britneyspears Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. oktober 2024 #427 Del Skrevet 14. oktober 2024 MalloryK skrev (33 minutter siden): Nei, hva skal man si igrunn. Hun spinner rundt og rundt, halvnaken i bikini nå Er trist å se på, synes jeg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 15. oktober 2024 #428 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ja, virkelig, hun ser ut som en trist, patetisk stripper. Skjønner jo hvorfor hun hadde det vergemålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. oktober 2024 #429 Del Skrevet 16. oktober 2024 hvalstad45 skrev (11 timer siden): Ja, virkelig, hun ser ut som en trist, patetisk stripper. Skjønner jo hvorfor hun hadde det vergemålet. Ja, jeg og. Samtidig tror jeg de gikk alt for langt i å kontrollere henne, så ikke rart det gikk som det gikk. I tillegg skulle ikke faren hennes vært verge, det burde ha vært noen som ikke sto henne så nær. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 16. oktober 2024 #430 Del Skrevet 16. oktober 2024 Nikea skrev (3 timer siden): Ja, jeg og. Samtidig tror jeg de gikk alt for langt i å kontrollere henne, så ikke rart det gikk som det gikk. I tillegg skulle ikke faren hennes vært verge, det burde ha vært noen som ikke sto henne så nær. Dette. Vergen skulle vært noen helt andre. Og dessuten tror jeg hun slet med ting hun ikke fikk (tilstrekkelig) hjelp til å håndtere. Ting kunne gått mye bedre om ting hadde vært gjort annerledes. Hun ble altfor skjermet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 16. oktober 2024 #431 Del Skrevet 16. oktober 2024 Har hun skiftet navn? Xila Maria Rived Red?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 16. oktober 2024 #432 Del Skrevet 16. oktober 2024 Badgald0pest2 skrev (4 timer siden): Har hun skiftet navn? Xila Maria Rived Red?? Hm, jeg mener å ha hørt om dette tidligere også? Kanskje jeg blander med noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jawn Skrevet 19. oktober 2024 #433 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg finner ikke instagrammen hennes mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 19. oktober 2024 #434 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) Nikea skrev (På 16.10.2024 den 9.01): Ja, jeg og. Samtidig tror jeg de gikk alt for langt i å kontrollere henne, så ikke rart det gikk som det gikk. I tillegg skulle ikke faren hennes vært verge, det burde ha vært noen som ikke sto henne så nær. Ja det virker som om balansen mellom hjelp og støtte kontra selvstendighet har vært vanskelig. Det har vært kontrollere henne 100 prosent eller at hun skal ha frihet og ikke få hjelp og støtte. Ingen mellomting. Hadde hun hatt en annen verge hvor hun hadde noe medbestemmelse men veiledning. Med mer og bedre hjelp og terapi fra start kunne hun kanskje vært frisk og selvstendig nå. Det er synd at det ikke virker som om hun selv ser at hun trenger hjelp. Hvis hun på egent inititativ hadde ønsket terapi så hadde hun kanskje ikke trengt verge. Samtidig var hun livredd for miste sønnene og i 2007 hadde nok Kfed garantert fått ungene om hun innrømmet at hun slet. Det er også betydelig mindre stigma rundt det å slite psykisk nå enn det var den gangen. Endret 19. oktober 2024 av FruR 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. oktober 2024 #435 Del Skrevet 19. oktober 2024 jawn skrev (35 minutter siden): Jeg finner ikke instagrammen hennes mer? Den er der enda når jeg søker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 19. oktober 2024 #436 Del Skrevet 19. oktober 2024 FruR skrev (1 time siden): Det er synd at det ikke virker som om hun selv ser at hun trenger hjelp Det tror jeg er ganske vanlig når man sliter med rus, om hun gjorde det da. Også har hun vel aldri hatt de beste menneskene rundt seg. Sviktet av alle hun hadde nær. Justin Timerlake var jo også ordentlig stygg mot henne. Og alle intervjuer dreide seg om sex. Om hun hadde mistet jomfrudommen, om hun hadde ligget med JT osv. Ser likhetstegn mellom hvordan hun ble behandlet og Justin Bieber da han var tenåring. Heldigvis ser det ut som han har landet på beina nå, men det bikka jo litt over for ham også. Det Britney hadde trengt i livet sitt er en @Furuskog. Har lest noen sider i denne tråden og fikk helt vondt i hjertet. Håper dere blir sammen 😆🥰 Hun fortjener en som ser hun for den hun er! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 19. oktober 2024 #437 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) yamask skrev (4 timer siden): Det tror jeg er ganske vanlig når man sliter med rus, om hun gjorde det da. Også har hun vel aldri hatt de beste menneskene rundt seg. Sviktet av alle hun hadde nær. Justin Timerlake var jo også ordentlig stygg mot henne. Og alle intervjuer dreide seg om sex. Om hun hadde mistet jomfrudommen, om hun hadde ligget med JT osv. Ser likhetstegn mellom hvordan hun ble behandlet og Justin Bieber da han var tenåring. Heldigvis ser det ut som han har landet på beina nå, men det bikka jo litt over for ham også. Det Britney hadde trengt i livet sitt er en @Furuskog. Har lest noen sider i denne tråden og fikk helt vondt i hjertet. Håper dere blir sammen 😆🥰 Hun fortjener en som ser hun for den hun er! Jeg vet ❤️Det er trist . Og det er ikke rart at hun fikk problemer. Så mange av de nære mennene i livet hennes virker å vært super fæle mot henne og utnyttet henne : far , JT og Kfed. De tre sammen med media har all skyld for at det gikk slik som det gikk med Britney slik jeg ser det. Sam Lutfi og Jason alexander var ikke bare bra de heller. Endret 19. oktober 2024 av FruR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. oktober 2024 #438 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hun fortsetter å spinne rundt og rundt og rundt. Og det med trusen/bikinien, hun drar de ned og ned. Britney, what are you doing? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. oktober 2024 #439 Del Skrevet 30. oktober 2024 Dette er virkelig ikke sexy. Videoen som ble lagt ut for en time siden, hun er helt bortevekk i blikket. Det er så trist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. oktober 2024 #440 Del Skrevet 30. oktober 2024 MalloryK skrev (11 minutter siden): Dette er virkelig ikke sexy. Videoen som ble lagt ut for en time siden, hun er helt bortevekk i blikket. Det er så trist Hvem er det som filmer henne? Trodde hele tiden at hun filmet seg selv, men så på en av videoene her om dagen, at noen filmet henne, i speilet bak. Så da har hun kanskje en pådriver her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå