Nikea Skrevet 29. mai 2024 #401 Del Skrevet 29. mai 2024 missLynch skrev (8 timer siden): Ser ut til at hun er sammen med faren sin på de nyeste videoene lagt ut nå. Noe uventet. Og hva slags sted er de på? Synes alt med innleggene hennes er så urovekkende og skummelt, som den brukne foten som hun skulle la være å få behandling for. Det er vel broren? Men han ligner på en yngre versjon av faren, enig der. Og tror det er et spa eller noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskog Skrevet 31. mai 2024 #402 Del Skrevet 31. mai 2024 MissHannigan skrev (På 23.5.2024 den 9.16): "Man kan f.eks. stå og «stelle på håret sitt» foran speilet i det man tror er ti minutter, før klokken viser at det har gått tre timer … Man blir også veldig energisk, seksuelt påskrudd og «giret», og kan fryktløst dele absolutt alt man føler for på sosiale medier. Helt til nedturen kommer og man «forsvinner» for en stund …" Dette passer godt med den bipolare diagnosen hun fikk. Hun har fått lithium for dette. BS har også snakket åpent om å ha fødselsdepresjon, PTSD og angst. Hun ble åpenbart værre etter at hun fikk to barn på rappen. Det er ikke usannsynlig at hun har/hadde en alvorlig og ubehandlet fødselsdepresjon. At hun beskriver PTSD og angst er heller ikke så rart med det livet hun har levd. Jeg syns forferdelig synd på henne. Hun har virkelig ingen gode mennesker rundt seg. Hadde hun hatt noen solide mennesker i ryggen, så hadde hun nok vært på toppen enda. Trist. Det er veldig 1950, å totalt frata en voksen kvinne retten til å bestemme over eget liv. At hun trengte hjelp var åpenbart, men ikke "fengsel". Det har vært og er mange psykisk syke menn i showbusiness som får styre på uten å bli fratatt kontrollen over eget liv. Hvis det faktisk stemmer at hun har en bipolar lidelse, så gir det en del mening, ja. Hva angår rusbruk, så tenker jeg at for noen i Britneys situasjon, så er dette en svært fristende – og i starten veldig effektiv – «løsning» på smerten. Jeg forstår godt ryktene og bekymringen om rus, for de typiske tegnene er liksom der, rett foran øynene våre. Men som du jo er inne på kan det absolutt dreie seg om helt andre ting, og det er viktig å få frem. Jeg ønsker som sagt ikke å bidra til potensiell feilaktig ryktespredning, men her klarte jeg bare ikke dy meg med mine åpne spekulasjoner, må jeg innrømme. Jeg er ikke overrasket over dagens Britney: Hun var den største stjernen på kloden i nesten ti år, som ung jente, med alt dette innebærer. Og så kommer den personlige historien med mye uflaks i tillegg ... Mon tro hvem hun ville vært i dag, om hun ikke ble superstjerne. Man kan bare gruble over hvor mye den enorme kjendisstatusen har påvirket hennes psykiske helse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 2. august 2024 #403 Del Skrevet 2. august 2024 Nå skal det bli film av Britneys sitt liv, den glede jeg meg å se. ☺️ Jeg håper all utett gjort mot henne kommer fram. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/66ac6d01745725225eefffd6/britney-spears-sitt-liv-blir-film?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QVfn-_byDVYk0cGlKsRNq2N37ApJdt6oTQ0ITKIu4oX4OBhNrioLcyGo_aem_VlfSw5TDRLEFvA2V5phABg 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 2. august 2024 #404 Del Skrevet 2. august 2024 Gladikaffe skrev (6 timer siden): Nå skal det bli film av Britneys sitt liv, den glede jeg meg å se. ☺️ Jeg håper all utett gjort mot henne kommer fram. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/66ac6d01745725225eefffd6/britney-spears-sitt-liv-blir-film?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QVfn-_byDVYk0cGlKsRNq2N37ApJdt6oTQ0ITKIu4oX4OBhNrioLcyGo_aem_VlfSw5TDRLEFvA2V5phABg Skal hun spille seg selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 2. august 2024 #405 Del Skrevet 2. august 2024 FruR skrev (1 minutt siden): Skal hun spille seg selv ? Jeg vil ikke tro det, men det blir spennende å se hvem som skal spille hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 8. august 2024 Forfatter #406 Del Skrevet 8. august 2024 Er hun borte fra Instagram igjen? Skjedd en del ganger før, men like urovekkende hver gang 🤔🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 10. august 2024 #407 Del Skrevet 10. august 2024 Hun er tilbake nå. Hun ser ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. august 2024 #408 Del Skrevet 15. august 2024 Er hun manisk igjen? Tror dere noen andre fjernet kontoen hennes midlertidig? Jeg vet ikke noe om bipolar sykdom, hvordan slikt fungerer. Men dette er så trist å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 15. august 2024 #409 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg trur dessverre at det har tippet over for henne. At hun blir ikke bedre uansett hvor mye hjelp hun får. Det gjør noe med menneske det hun har gått igjennom og i tillegg kanskje er noe med henne fra før som ingen av de rundt henne har tatt tak i. Dem utnyttet henne isteden for. Hun har ikke hatt et bra team rundt seg. Jeg liker henne veldig godt. Hun hadde humor i intervjuene sine. Lell om David Letterman spurte så rare spørsmål og var «oppslukt» i henne på en rar måte så svarte hun godt for seg. Så trur jeg hun fikk feile folk rundt seg i en periode der. Faren fikk kanskje smaken på penger og det ble viktigere enn datteren. Jeg aner ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. august 2024 #410 Del Skrevet 15. august 2024 Fan-gruppen hennes på reddit hyller henne for at hun er tilbake. Men dette er så trist. Dette er ikke Britney jeg vokste opp med for 20 år siden. Det samme kan jeg si om Märtha Louise og. Alle de forbildene jeg hadde da jeg var ung er jo klin koko! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. august 2024 #411 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Jeg savner så mye den gamle gode søte Britney. Får en klump i magen og blir trist når jeg ser hennes Instagram og hva hun er blitt. Også ser jeg de gamle bildene og videoene og blir enda mer trist. Hvorfor får hun ikke hjelp? Kan jo ikke holde på sånn resten av livet da🥹 Endret 26. august 2024 av Sen ve ben 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 26. august 2024 #412 Del Skrevet 26. august 2024 7 minutter siden, Sen ve ben said: Jeg savner så mye den gamle gode søte Britney. Får en klump i magen og blir trist når jeg ser hennes Instagram og hva hun er blitt. Også ser jeg de gamle bildene og videoene og blir enda mer trist. Hvorfor får hun ikke hjelp? Kan jo ikke holde på sånn resten av livet da🥹 Hvorfor tror du ikke hun får hjelp? Alt kan ikke behandles så man blir 100 prosent bra igjen. Kan jo fint holde på sånn resten av livet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. august 2024 #413 Del Skrevet 26. august 2024 Sveipet innom snappen hennes også, den er ikke stort bedre…. Håper hun har gode mennesker rundt seg…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rory21 Skrevet 26. august 2024 #414 Del Skrevet 26. august 2024 Sirah skrev (13 timer siden): Sveipet innom snappen hennes også, den er ikke stort bedre…. Håper hun har gode mennesker rundt seg…. Hva heter hun på snap? Er så mange Britney Spears (fake) kanaler der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. august 2024 #415 Del Skrevet 27. august 2024 Rory21 skrev (10 timer siden): Hva heter hun på snap? Er så mange Britney Spears (fake) kanaler der. Jeg fikk henne bare opp som forslag og klikket meg gjennom en del storyer før jeg gikk ut av den igjen 😬 Syntes det var så deprimerende at jeg ikke orket å følge. Husker ikke hva den het dessverre. Det kan godt hende kontoen var fake, men innholdet var mye det samme som på instastory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2024 #416 Del Skrevet 5. september 2024 Hvor mye tjener hun på å poste et bilde og tagge en profil? Alle de rare bildene hun poster innimellom alle de maniske dansevideoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 5. september 2024 #417 Del Skrevet 5. september 2024 MalloryK skrev (33 minutter siden): Hvor mye tjener hun på å poste et bilde og tagge en profil? Alle de rare bildene hun poster innimellom alle de maniske dansevideoene Tror hon bara poster random saker som inspirerar henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2024 #418 Del Skrevet 5. september 2024 Men hun tagger jo profilen som lager de bildene. Regner med at det er betalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 5. september 2024 #419 Del Skrevet 5. september 2024 MalloryK skrev (1 time siden): Men hun tagger jo profilen som lager de bildene. Regner med at det er betalt Det er veldig randomme greier hun legger ut da. Det siste (utenom de vanlige dansevideoene) er et Hello Kitty bilde, hvor hun har tagget Hello Kitty. Veldig rar ting å ha samarbeid med når man er 100 ganger større selv? 🤔😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2024 #420 Del Skrevet 5. september 2024 Ja gudene vet hva hun egentlig tenker. Det er bare så trist. Nå "danser" hun igjen, rundt og rundt i grønn bikini med en flosshatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå