Gå til innhold

Broren min har kjøpt meg et hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

som overskriften sa, min bror har kjøpt meg et hus. jeg pusser det opp som jeg vil og han betaler. Jeg eier ikke huset, men kan bo der så lenge jeg vil, hadde du takket ja?

Føler jeg utnytter snillheten om jeg sier ja. Barna har bedt meg si ja lenge, men kun for de får en hel etg for seg selv. jeg har pusset opp huset for min bror for jeg ønsker at han skal bo på en fin plass, men han ønsker ikke å bo i huset, som han sier så vi han kjøpe et annet hus o m ham vil flytte til denne plassen

Anonymkode: 35f46...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du trenger ikke lage fire tråder om det på samme kveld og to fra noen uker siden :) Ikke vær så usikker, unn deg dette etter de drittårene du har hatt med voldelig mann. Du og barna dine fortjener et fint hus og trygg, stabil tilværelse :)

Anonymkode: 18efc...d26

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt ja takk! :) Også ville jeg prøvd å gjengjelde på de måtene jeg kunne. Det høres jo ut som han har en del penger om han bare kan kjøpe seg et nytt et? Kanskje han ønsker å hjelpe deg, det høres jo sånn ut!

Anonymkode: da56f...014

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 4.55):

Ja du trenger ikke lage fire tråder om det på samme kveld og to fra noen uker siden :) Ikke vær så usikker, unn deg dette etter de drittårene du har hatt med voldelig mann. Du og barna dine fortjener et fint hus og trygg, stabil tilværelse :)

Anonymkode: 18efc...d26

Hva ts trenger eller ei skal ikke du bry deg med. Tror du du er smart nå som kan ramse opp det du har lest i trådene hennes før? 
kanskje hun trenger andre/ flere synspunkt? Om du er misunnelig så bare slutt! 
Ts- takk ja til tilbudet og omsorgen du får. Du kan nå få mulighet til å legge deg opp litt penger til framtiden 

Anonymkode: 4a152...d1c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...