Gå til innhold

Synes ikke hunder er søte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri faktisk synes hunder er særlig søte, ikke valper engang..i forhold til kaniner, undulater, chinchilla og katter, rotter og otere osv men alle har sin smak såklart

får så rare blikk når jeg ikke synes hunder er «søte» og hater når folk skal vise meg bilder av sine «bikkjer» for å «fikse» det.. nei jeg synes ikke hunden din er søt. Og ikke vis meg flere bilder av bikkja jeg bryr meg ikke.

de sikler og de stinker og er oppmerksomhetsyke dyr. Jeg takler ikke å være rundt dem mer en 2 minutter da de skal hoppe og prøve å slikke meg🤢

beklager eller egentlig ikke, føler meste parten klare ikke å være ærlige fordi alle i verden må ELSKE og synes hunder er SØTE!

Anonymkode: 24dd8...1a7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 56ff2...adc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok.

Anonymkode: 56ff2...adc

Kreativt kommentar jeg forventet

• Nyttig 1
Skrevet

Kattar er finare.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Nattens rytter skrev (1 minutt siden):

Kattar er finare.

Enig❤️

• Nyttig 1
Skrevet

Foretrekker heller katt enn hund.

Anonymkode: 38a00...fee

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff ja, misliker hunder sterkt. Venninna mi har en som ser ut som en svær svart dildo. Hjelper ikke at det er en aggressiv gneldrebikkje heller.

Kollegaen min har en slik poodoodle ting. Skal alltid vise bilder av den lille «bamsen» sin. Jeg syns den er så stygg.

Anonymkode: 97ed4...b4e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk for informasjonen.

Anonymkode: a4d5a...758

Skrevet

Så glad at jeg ikke er den eneste! Da jeg fremdeles var på Tinder sveipet jeg vekk alle menn med hund. Og det var mange! 

Anonymkode: 144d5...432

• Nyttig 1
Skrevet

Og hva var egentlig spørsmålet ditt? Har ingen planer om å vise deg bilde av min søte hund eller katt for den del…

Anonymkode: 51f61...cba

• Liker 3
Skrevet

Det er jo bevist at det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke liker hunder. 
Personer som ikke liker hunder har større grad av narsisisme, som vi vet er relatert til psykopatiske trekk.

Jeg kunne aldri hatt en venn eller kjæreste som ikke liker hunder.

Anonymkode: 69237...421

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo bevist at det er noe alvorlig galt med mennesker som ikke liker hunder. 
Personer som ikke liker hunder har større grad av narsisisme, som vi vet er relatert til psykopatiske trekk.

Det er bevist at det er noe galt med mennesker som ikke liker noen dyr. Overhodet.

• Nyttig 3
Skrevet

Skal vi alle lage en tråd om ting vi ikke liker? Eller en tråd pr ting? Skjønner ikke.

• Liker 4
Skrevet

Da er det notert.

Anonymkode: 5cc31...7ae

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke gnagere er søte. Kanin, marsvin, hamster, rotte, spiller ingen rolle. Spennende, ikke sant?

Men det er ikke viktig for meg å fortelle min hamsterelskende kollega akkurat dette. På samme måte som at det er unødvendig av meg å si til småbarnamora at jeg syns ungene hennes ser ufordragelige ut. Da slipper jeg også å bli "overbevist". Vi må alle holde ut med at folk viser frem og snakker om ting som vi finner helt uinteressant, det er ikke unikt for deg (eller for temaet "hund"). Bare nikk og smil, ingen bryr seg om hva du egentlig mener, de vil bare vise frem vidunderet sitt litt.

Endret av 17.11
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes heller ikke hunder generelt er søte. Noen er barske, tøffe, rare, skumle osv. Min hund er søt. Men jeg ønsker meg en katt. 

Anonymkode: 60677...c12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja vi spiser hunder til middag og frokost

• Nyttig 1
Skrevet

Ok

Anonymkode: f1a19...fef

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hundeeiere er bare mobbere som ikke får til å herse og bestemme over mennesker, så derfor herser de med et dumt dyr som lyder hver minste lille vink istedenfor. 

Anonymkode: 97ed4...b4e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...