Gå til innhold

Shabana Rehman

Babyface

Anbefalte innlegg

Maydis8 skrev (3 timer siden):

Så ufint. Hun har nettopp gått bort etter å ha fått en hissig krefttype. Shabana var en viktig samfunnsdebattant. En viktig stemme, spesielt for innvandrerkvinner. En dame i sin beste alder er død pga. sykdom, mens du er mer opptatt av om hun er en B eller C kjendis. Skammer meg på dine vegne. 

Det var din tolkning og den var feil. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker meg at Dagbladet ikke har nevnt det med ett ord ... Definitivt årets tristeste nyhet , hun stod i mangen kamper men denne ble for tøff, håpet virkelig at hun klarte det.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (28 minutter siden):

Merker meg at Dagbladet ikke har nevnt det med ett ord ... Definitivt årets tristeste nyhet , hun stod i mangen kamper men denne ble for tøff, håpet virkelig at hun klarte det.

Det står i Dagbladet..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (9 timer siden):

Handler overhode ikke om å være ufin å gjøre i det hele tatt. Jeg ble bare nysgjerrig på hva hun faktisk har holdt på med, siden det har blitt mye mediedekning. Hun har rett og slett gått under radaren min når det gjelder samfunnsengasjement, jeg har henne kun i mente som en komiker jeg ikke delte humor med pluss Mulla-løftet. Og har registrert at hun var deltager i Farmen en gang. Utover det har jeg ikke kjent til henne. 

Og nei, jeg er ikke veldig ung, men åpenbart ikke så engasjert i hennes verdensbilde.

Kondolerer til dere hun har betydd noe for. ⚘️

Seriøst skjønner du virkelig ikke hva som er stygt i fremstillingen din?

For det første nedsetter du henne som en ingenting , for det andre er din sosiale intelligens veldig liten, om du ikke forstår at dette er veldig støtende innlegg samme dag et menneske har gått bort.

Eneste man spekulerer i første to uker er hvordan man kondolerer eller holder munn. I respekt for den avdøde og pårørende 

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (16 timer siden):

Så ufint. Hun har nettopp gått bort etter å ha fått en hissig krefttype. Shabana var en viktig samfunnsdebattant. En viktig stemme, spesielt for innvandrerkvinner. En dame i sin beste alder er død pga. sykdom, mens du er mer opptatt av om hun er en B eller C kjendis. Skammer meg på dine vegne. 

Kremt... vi har ytringsfrihet i norge.. vi kan mene hva vi vil uten å bli bundet på hender og føtter. Eller er du i en religion så du tror du kan få kvinner til å tie?

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (12 timer siden):

Handler overhode ikke om å være ufin å gjøre i det hele tatt. Jeg ble bare nysgjerrig på hva hun faktisk har holdt på med, siden det har blitt mye mediedekning. Hun har rett og slett gått under radaren min når det gjelder samfunnsengasjement, jeg har henne kun i mente som en komiker jeg ikke delte humor med pluss Mulla-løftet. Og har registrert at hun var deltager i Farmen en gang. Utover det har jeg ikke kjent til henne. 

Og nei, jeg er ikke veldig ung, men åpenbart ikke så engasjert i hennes verdensbilde.

Kondolerer til dere hun har betydd noe for. ⚘️

Jeg tenker at man har lov å følge med den eller de som fanger interessen nok.  Vi som bor utenfor oslo gryta er ikke så opptatt av hvilken status alle "kjendisene" har til enhver tid. Hvem som er i vinden og er mest populær. Så ha oss unnskyldt!! Vi er ikke ufine med heller uvitende.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (19 timer siden):

Jeg synes at du er ufin jeg som lagde tråden...

Kjendis eller ei, hun har nettopp gått bort. 

Hvil i fred Shabana ❤️

Enig . Direkte smakløst. RIP ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Jeg synes på ingen måte at trådstarter var ufin. Alle vet ikke alt om alle, og i hennes tilfelle visste hun ikke så mye om avdøde. Det gjør i grunnen ikke jeg heller.

Det sagt, jeg synes jo det er enormt trist at en ung dame i sin beste alder dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (3 timer siden):

Kremt... vi har ytringsfrihet i norge.. vi kan mene hva vi vil uten å bli bundet på hender og føtter. Eller er du i en religion så du tror du kan få kvinner til å tie?

Hets og spesielt hets av døde har ingenting med ytringsfriheten å gjøre.

• Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist å dø så ung uansett hvem personen er. Jeg har ikke fulgt med på hva hun har sagt og gjort. Eneste jeg har fått med meg er da hun løftet Mulla Krekar. Tøff dame

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (36 minutter siden):

Veldig trist å dø så ung uansett hvem personen er. Jeg har ikke fulgt med på hva hun har sagt og gjort. Eneste jeg har fått med meg er da hun løftet Mulla Krekar. Tøff dame

Det var løftet som gjorde at jeg fikk sansen for henne. For en herlig humor hun hadde ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Hets som du gjør mot meg nå? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Jeg har så absolutt ikke hetset henne. Jeg lurte bare på hva som gjør henne så kjent. Nå har jeg fått svar.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Det var løftet som gjorde at jeg fikk sansen for henne. For en herlig humor hun hadde ❤️

Jeg lo godt av reaksjonen til Krekar. Trur det må ha vært det mest nedverdigende han har vært utsatt for 😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...