Gå til innhold

Shabana Rehman


Babyface

Anbefalte innlegg

Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig.

Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg?

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun betydde mer for innvandrerkvinner enn oss som ikke er innvandrere, at det er derfor vi ikke egentlig har kjent på hennes innvirkning?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vært åpen fra dag en og delt veldig personlig og privat. Folk har heiet på henne og fulgt kampen hennes fra a til å. Derfor blir det naturlig også en sak i media. Det spiller da ingen rolle om hun er A kjendis eller ei. Folk føler at de har mistet noen de har kommet tett på 

  • Liker 20
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du heller leser deg opp om henne i stedet for å spørre her inne. Står masse om Shabana på nett og hva hun har kjempet for i mange år. 
 

Hvil i fred, Shabana ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName

Hun var tøff og uredd. Skjønte aldri humoren hennes. Men respekt til de som tør å gå egne veier i så stor grad som henne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (11 minutter siden):

Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig.

Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Det du ikke har fått med deg kunne du søkt deg opp eller ventet et par uker med å spørre om. Jeg husker henne veldig godt fra min barndom og hun har betydd mye for mange, mer for flere av mine venninner med annet opphav enn Norge.

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (49 minutter siden):

Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig.

Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Så ufint. Hun har nettopp gått bort etter å ha fått en hissig krefttype. Shabana var en viktig samfunnsdebattant. En viktig stemme, spesielt for innvandrerkvinner. En dame i sin beste alder er død pga. sykdom, mens du er mer opptatt av om hun er en B eller C kjendis. Skammer meg på dine vegne. 

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens mest unødvendige tråd, postet av alle ting rett etter at dama det gjelder er død. Og ja, hun var viktig - og modig! 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje TS er veldig ung? Da er man gjerne både uvitende og litt ukjent med hva voksne damer driver med. Og kanskje en smule ufølsom..

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DislayName skrev (2 timer siden):

Hun var tøff og uredd. Skjønte aldri humoren hennes. Men respekt til de som tør å gå egne veier i så stor grad som henne,

Enig. Har ikke alltid vært fan av Shabanas humor, men er definitivt fan av Shabana ❤️🙏 Hvil i fred ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har mistet en viktig Mulla- løfter. Dypt savnet. R.I.P Shabana! image.thumb.png.ce2c347cdef316cd228efe38cef6a878.png

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy

Kjendisstatus A, B eller C er irrelevant.

Hun har vært så viktig for norsk offentlighet at hvis staten kjenner sin besøkelsestid og bekoster begravelsen, så bør ikke det komme som noen stor overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabana! ❤️

 

B- eller C kjendis er helt uvesentlig!

Hun var et flott menneske! Det er det som et viktig! 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (3 timer siden):

Jeg synes at du er ufin jeg som lagde tråden...

Kjendis eller ei, hun har nettopp gått bort. 

Hvil i fred Shabana ❤️

Handler overhode ikke om å være ufin å gjøre i det hele tatt. Jeg ble bare nysgjerrig på hva hun faktisk har holdt på med, siden det har blitt mye mediedekning. Hun har rett og slett gått under radaren min når det gjelder samfunnsengasjement, jeg har henne kun i mente som en komiker jeg ikke delte humor med pluss Mulla-løftet. Og har registrert at hun var deltager i Farmen en gang. Utover det har jeg ikke kjent til henne. 

Og nei, jeg er ikke veldig ung, men åpenbart ikke så engasjert i hennes verdensbilde.

Kondolerer til dere hun har betydd noe for. ⚘️

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...