Babyface Skrevet 29. desember 2022 #1 Del Skrevet 29. desember 2022 Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig. Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 29. desember 2022 #2 Del Skrevet 29. desember 2022 Hun var en kjent samfunnsdebatant. Kanskje ikke helt i din målgruppe?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 29. desember 2022 #3 Del Skrevet 29. desember 2022 Kanskje hun betydde mer for innvandrerkvinner enn oss som ikke er innvandrere, at det er derfor vi ikke egentlig har kjent på hennes innvirkning? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Forundret.. Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #4 Del Skrevet 29. desember 2022 Babyface skrev (2 minutter siden): Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig. Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg? Jeg synes at du er ufin jeg som lagde tråden... Kjendis eller ei, hun har nettopp gått bort. Hvil i fred Shabana ❤️ 53 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 29. desember 2022 #5 Del Skrevet 29. desember 2022 RIP ❤ 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. desember 2022 #6 Del Skrevet 29. desember 2022 Smakløs tråd, hvil i fred Shabana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 29. desember 2022 #7 Del Skrevet 29. desember 2022 Hun har vært åpen fra dag en og delt veldig personlig og privat. Folk har heiet på henne og fulgt kampen hennes fra a til å. Derfor blir det naturlig også en sak i media. Det spiller da ingen rolle om hun er A kjendis eller ei. Folk føler at de har mistet noen de har kommet tett på 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 29. desember 2022 #8 Del Skrevet 29. desember 2022 Foreslår at du heller leser deg opp om henne i stedet for å spørre her inne. Står masse om Shabana på nett og hva hun har kjempet for i mange år. Hvil i fred, Shabana ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 29. desember 2022 #9 Del Skrevet 29. desember 2022 Hvil i fred du store Mulla løfter. 15 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tomas77 Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #10 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) 8 minutter siden, Babyface said: Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig. Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg? Hva er poenget med tråden? Og ja hun var faen så viktig for unge jenter med innvandrerbakgrunn. Det er en grunn til at ministre fra nåværende og tidligere regjeringer kondolerer, det gjør de ikke for b kjendiser. Det eneste du presterer er vel å framvise en ganske imponerende kunnskapsløshet og manglende sosiale antenner. Endret 29. desember 2022 av Tomas77 41 9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 29. desember 2022 #11 Del Skrevet 29. desember 2022 Hun var tøff og uredd. Skjønte aldri humoren hennes. Men respekt til de som tør å gå egne veier i så stor grad som henne, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 29. desember 2022 #12 Del Skrevet 29. desember 2022 Babyface skrev (11 minutter siden): Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig. Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg? Det du ikke har fått med deg kunne du søkt deg opp eller ventet et par uker med å spørre om. Jeg husker henne veldig godt fra min barndom og hun har betydd mye for mange, mer for flere av mine venninner med annet opphav enn Norge. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. desember 2022 #13 Del Skrevet 29. desember 2022 Babyface skrev (49 minutter siden): Forferdelig trist at hun er død, selvfølgelig. Har fått med meg at hun har vært syk og å seigpines til døden må være helt jævlig. Ut fra mediestyret å dømme, skulle man tro hun var noe stort og viktig her i landet. Var hun virkelig det? Har sett på henne som en b-, muligens c-kjendis. 🙈Hva er det jeg ikke har fått med meg? Så ufint. Hun har nettopp gått bort etter å ha fått en hissig krefttype. Shabana var en viktig samfunnsdebattant. En viktig stemme, spesielt for innvandrerkvinner. En dame i sin beste alder er død pga. sykdom, mens du er mer opptatt av om hun er en B eller C kjendis. Skammer meg på dine vegne. 29 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 29. desember 2022 #14 Del Skrevet 29. desember 2022 Dagens mest unødvendige tråd, postet av alle ting rett etter at dama det gjelder er død. Og ja, hun var viktig - og modig! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 29. desember 2022 #15 Del Skrevet 29. desember 2022 Kanskje TS er veldig ung? Da er man gjerne både uvitende og litt ukjent med hva voksne damer driver med. Og kanskje en smule ufølsom.. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 29. desember 2022 #16 Del Skrevet 29. desember 2022 DislayName skrev (2 timer siden): Hun var tøff og uredd. Skjønte aldri humoren hennes. Men respekt til de som tør å gå egne veier i så stor grad som henne, Enig. Har ikke alltid vært fan av Shabanas humor, men er definitivt fan av Shabana ❤️🙏 Hvil i fred ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 29. desember 2022 #17 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) Vi har mistet en viktig Mulla- løfter. Dypt savnet. R.I.P Shabana! Endret 29. desember 2022 av Olaug Olsen 8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 29. desember 2022 #18 Del Skrevet 29. desember 2022 Kjendisstatus A, B eller C er irrelevant. Hun har vært så viktig for norsk offentlighet at hvis staten kjenner sin besøkelsestid og bekoster begravelsen, så bør ikke det komme som noen stor overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 29. desember 2022 #19 Del Skrevet 29. desember 2022 Shabana! ❤️ B- eller C kjendis er helt uvesentlig! Hun var et flott menneske! Det er det som et viktig! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 29. desember 2022 Forundret.. skrev (3 timer siden): Jeg synes at du er ufin jeg som lagde tråden... Kjendis eller ei, hun har nettopp gått bort. Hvil i fred Shabana ❤️ Handler overhode ikke om å være ufin å gjøre i det hele tatt. Jeg ble bare nysgjerrig på hva hun faktisk har holdt på med, siden det har blitt mye mediedekning. Hun har rett og slett gått under radaren min når det gjelder samfunnsengasjement, jeg har henne kun i mente som en komiker jeg ikke delte humor med pluss Mulla-løftet. Og har registrert at hun var deltager i Farmen en gang. Utover det har jeg ikke kjent til henne. Og nei, jeg er ikke veldig ung, men åpenbart ikke så engasjert i hennes verdensbilde. Kondolerer til dere hun har betydd noe for. ⚘️ 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå