Geojak Skrevet 28. desember 2022 #21 Skrevet 28. desember 2022 Ok så er jeg "gammel" mann og skal sikkert ikke mene noe om dette. Men i yngre dager brukte vi også glidemiddel, hun var våt, men det var likevel smertefullt for henne, så prøvde vi glidemiddel og det ble mye bedre. Glidemiddel gir begge to en bedre opplevelse er min mening, Beste tips må være kjøp det inn, finn det frem neste gang, og si "kan vi ikke bare prøve en gang med dette" Skal ikke se bort ifra at han blir positivt overasket, og vil bruke det neste gang også. 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #22 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): For mye glidemiddel han gjøre følelsene mindre. Mulig det er det han er redd da? Anonymkode: cfb43...a1d Jøss, skal det veie over hennes opplevelse av ubehag, les smerte? . Anonymkode: 7ef3d...2fa 5 3
Macro Skrevet 28. desember 2022 #23 Skrevet 28. desember 2022 Er vel en viss fare for at han allerede opplever at det allerede er knapt med friksjon.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #24 Skrevet 28. desember 2022 Om han ikke tar hensyn til deg og bruker glidemiddel, så la vær å ha penetrerende sex med han. Ingen skal oppleve smerte og ubehag når man ikke ønsker det. Om en partner ikke ønsker deg alt vell, er de en elendig partner. Det er kanskje noe stigma rundt dette med glidemiddel, men det er en ganske vanlig bivirkning for kvinner å bli tørr når de bruker p-piller blant annet. Ikke minst er det noe som bare er mer tørr enn andre. Glidemiddel er der for å brukes, uansett grunn. Anonymkode: c6bb0...6d6 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #25 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts Er ikke lenge siden jeg var hos fastlege, tok celleprøve og satt inn hormonspiral. Alt så fint ut for hun. Fullammer i tillegg. Men tror jeg sliter med å greie å slappe av. Anonymkode: a6397...237 Hvis du ammer,så tørker du inn. Kroppen din prøver å si ifra på et biologisk nivå om at den allerede har et avkom som skal gis næring og ikke skal ha flere enda. https://www.vitusapotek.no/baby/tiden-etter-fodselen/a/A8748 Anonymkode: 0cf63...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #26 Skrevet 28. desember 2022 Æsj,for en egoistisk dust! Anonymkode: 35438...7c7 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #27 Skrevet 28. desember 2022 Jeg måtte bruke noen sånne vaginalkapsler som inneholdt bla probiotika for å komme i gjenge igjen etter en av mine graviditeter. Altså, det var som du beskriver, og det handlet om graviditet og amming iflg gynekolog. Anonymkode: dcd65...e8a
svartkatt Skrevet 28. desember 2022 #28 Skrevet 28. desember 2022 Det skal vel være veldig vått for at det skal gå utover friksjon og nytelse. Det kan umulig være tilfellet her. Glidemiddel er gull verdt. Selv om man er våt. Er ikke mye som skal til heller alltid. 4
Pippi Lotta Skrevet 28. desember 2022 #29 Skrevet 28. desember 2022 Høres ut som du egentlig ikke har så veldig lyst for tiden. Det er helt normalt, spesielt etter en fødsel! Om du presse deg selv til å ha vond eller bare ubehagelige sex så kan du skade kroppen permanent. Jeg synes du skal snake med mannen om at du trenger en pause, eventuelt om hva du trenger om du ikke ønsker en pause. Det høres ut som han er usikker, men ingen ting blir bedre av at du presse deg til noe som er skadelig. Så det er bedre at han håndterer usikkerheten sin nå, end å vente til du har fått et negativt syn på sex og muligens tatt skade av det. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #30 Skrevet 28. desember 2022 Skjønner meg ikke på «mannen» din. Glidemiddel er jo fantastisk.. uansett. Jo mer jo bedre. Anonymkode: 8e4ad...a33 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #31 Skrevet 28. desember 2022 Synes mannen din virker umoden... Ser at du skriver du er 23. Med barn og det hele.. Jeg klarer ikke å sette meg inn i din situasjon da jeg ville være fri og frank da jeg var på din alder, men om han ikke vil prøve, så synes jeg ikke du skal presse deg til å ha penetrerende sex om det gjør vondt. Sex skal ikke være vondt. Det skal være godt. Jeg tror faktisk jeg hadde brukt glidemiddel uavhengig om mannen var interessert eller ikke. Anonymkode: f2df0...19f 4
Isambard Skrevet 28. desember 2022 #32 Skrevet 28. desember 2022 Du skriver ikke noe om hva du har sagt til ham. Du må være tydelig på at du ønsker glidemiddel for din egen skyld. Responsen hans kan tyde på at han ikke helt skjønner hvorfor du tar det opp. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #33 Skrevet 28. desember 2022 Litt av en kuk skalle av en mann du har… å være våt inni betyr ikke at du er klar… mannen din bør ta seksualundervisning på nytt og lære om kvinners anatomi. Amming og nyfødt gjør noe med kroppen, og underlivet. Får så vondt av deg. Fikk lyst til å sende min mann til deg for å lære mannen din hvordan kvinnekroppen fungerer!! Og du kan få en skikkelig romjulsorgasme fra tåa til skallen ❤️❤️! Vi har selv glid. Liggende da jeg slet litt i svangerskapet med tørr vagina selv om hjernen og kroppen var klar… og viktig med en fin oppvarming. Bruke fingre til tunge! Litt kombo, perfekt! Anonymkode: 9c831...5e0 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #34 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 😂 Om det bare var så enkelt. Anonymkode: a6397...237 Jo, det er så enkelt. Kjøp inn, spør om dere i alle fall kan prøve en gang, eller bare smør på. AnonymBruker skrev (1 time siden): For mye glidemiddel han gjøre følelsene mindre. Mulig det er det han er redd da? Anonymkode: cfb43...a1d Ja, men det er verdt å prøve. Litt glidemiddel pleier ikke å gjøre noe for min mann, og litt mindre følelse for mannen er uansett bedre enn smerte hos dama. Jeg tipper det handler mer om skam for å ikke klare å bli våt nok selv, og i så fall kan argumenter som hormonendringer pga prevensjon og amming være gode nok til å unngå den skammen. Anonymkode: 97186...fe8 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #35 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi trenger virkelig ikke middelaldrende menn med denne holdningen... Anonymkode: a3832...954 En middelaldrende mann, som synes at hun skal bruke det glidemiddelet hun trenger, uten å bry seg om hva typen mener? Jeg skulle gjerne ha ristet fyren, men nå er det ts som kommer hit, og den eneste som aktivt kan gjøre noe her. Hvis noen derimot har en magisk setning, som hun kan videreformidle til typen sin, så er jeg lutter øre. Anonymkode: cf4c9...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #36 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En middelaldrende mann, som synes at hun skal bruke det glidemiddelet hun trenger, uten å bry seg om hva typen mener? Jeg skulle gjerne ha ristet fyren, men nå er det ts som kommer hit, og den eneste som aktivt kan gjøre noe her. Hvis noen derimot har en magisk setning, som hun kan videreformidle til typen sin, så er jeg lutter øre. Anonymkode: cf4c9...bf3 Magisk setning: "Dette er ubehagelig for meg, vi må gi oss" Anonymkode: a3832...954 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #37 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Magisk setning: "Dette er ubehagelig for meg, vi må gi oss" Anonymkode: a3832...954 Ja, den er fin. Men jeg skjønner fremdeles ikke hva det var med holdningene mine? Anonymkode: cf4c9...bf3 1
Anonym6789 Skrevet 29. desember 2022 #38 Skrevet 29. desember 2022 Han høres ikke veldig voksen ut. Glidemiddel er et godt verktøy! Samboer her elsker å bli runket med glidemiddel. Jeg er av og til veldig tørr selvom jeg er kåt nå når jeg er gravid, og underlivet mitt er ganske hovent. Vi tar bare bittelitt glidemiddel på penishodet, men det er nok til an den glir fint inn uten at det er vondt. Det føles ikke noe annerledes ut enn å ha sex med "naturlig" våthet
Andro Skrevet 29. desember 2022 #39 Skrevet 29. desember 2022 Det er ditt behov, og du skal forlange det - ikke spørre om det. Hvorfor han ikke vil? Fordi han er en kødd. Han bryr seg ikke om hvordan det kjennes for deg, og det er ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #40 Skrevet 29. desember 2022 Tror det for mange menn handler om at de er redd for at de ikke gjør nok/tenner dama. Er gravid selv, og har alltid vært knusktørr dagene før mensen. Nå har det liksom ikke gitt seg. Ble fint løst med å fortelle mannen at det er ubehagelig, han gjør ikke noe feil, men at hormonene er på tur. Vil gjerne ha sex, og det er alltid deilig med ham, men nå trenger mon kropp ekstra hjelp (glidemiddel). Nå henter han selv uten at jeg må spørre. ❤️ hvis mannen din ikke klarer å koble dette, eller ønske nytelse for din del også er det jo nesten fristende å bare droppe hele greia 😭 Anonymkode: 4a758...1af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå