Gå til innhold

Hvorfor nekter han bruk av glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

J23, jeg har plutselig fått mye mer vondt når vi har sex, men da jeg spurte om vi kunne bruke glidemiddel så sa han at vi ikke trengte siden jeg alltid er våt inni. Så jeg bare godtok det og tenkte at det må jo være noe galt med meg. Nå i ettertid er jeg litt skuffet over at han ikke tenkte på min nytelse, han pleier egentlig å gjøre det. Og grunnen var fordi «glidemiddel er bare noe gamle par trenger», nesten som han ble fornærmet over at jeg ikke følte meg klar nok. 

Anonymkode: a6397...237

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tar du opp temaet på nytt og insisterer. 

En tur til gynekologen kan kanskje også vurderes. 

Anonymkode: 1db05...582

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Djeez jente, ta ansvar for deg selv. Kjøp en tube Magic Glide, og gi deg selv en klatt. Han tar den neppe fra deg? 

Runk ham med glidemiddel, og gi ham et sett med buttplugger, så kanskje han får et annet syn på saken.  M53 

Anonymkode: cf4c9...bf3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da tar du opp temaet på nytt og insisterer. 

En tur til gynekologen kan kanskje også vurderes. 

Anonymkode: 1db05...582

Ts

Er ikke lenge siden jeg var hos fastlege, tok celleprøve og satt inn hormonspiral. Alt så fint ut for hun. Fullammer i tillegg. Men tror jeg sliter med å greie å slappe av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Djeez jente, ta ansvar for deg selv. Kjøp en tube Magic Glide, og gi deg selv en klatt. Han tar den neppe fra deg? 

Runk ham med glidemiddel, og gi ham et sett med buttplugger, så kanskje han får et annet syn på saken.  M53 

😂 Om det bare var så enkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi trenger virkelig ikke middelaldrende menn med denne holdningen...

Anonymkode: a3832...954

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis han ikke tar hensyn til at du får vondt så dump han, seriøst. Han respekterer deg jo ikke.  

Anonymkode: ad25b...e34

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Er ikke lenge siden jeg var hos fastlege, tok celleprøve og satt inn hormonspiral. Alt så fint ut for hun. Fullammer i tillegg. Men tror jeg sliter med å greie å slappe av. 

Så du har født, ammer og har babyansvar, og når du forteller mannen at det er ubehagelig med sex, så er svaret hans at nei det er ikke vondt for han, så da er det greit?

Anonymkode: a3832...954

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg vil egentlig påstå at om du bare er våt inni, så er du ikke klar. Kanskje er det for at du ikke klarer å slappe av, og særlig om du har fått vondt noen ganger og ikke blir møtt med forståelse. 
Så om han ikke vil bruke glidemiddel får du nekte å ha sex inntil du får mer tid på deg og mer stimuli slik at du blir klar. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff for en mann! Ikke bry deg om hva han mener. Det er ikke han som skal få noe stukket inn i seg. Jeg har forresten også problemer med å slappe av. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Huff for en mann! Ikke bry deg om hva han mener. Det er ikke han som skal få noe stukket inn i seg. Jeg har forresten også problemer med å slappe av. 

TS

Ja, jeg greier ikke å være i øyeblikket. Også føler jeg på press. 

• Hjerte 3
Skrevet

Han er sikkert bare usikker på seg selv! Eller så har han bare ikke peiling…

Vi jenter blir ikke våte på kommando! Og ikke kan vi være våte til enhver tid heller. Det er ikke noe galt med deg om du ikke blir våt hver gang! Slik er det bare.

Og da er glidemiddel en fin ting ;) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts

Jeg ble knusktørr etter at jeg satte opp hormonspiralen som het Kyleena.😐

Anonymkode: e94e7...1b0

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble aldri skikkelig våt når jeg ammet, selv om jeg var kåt (selv om det tok bra mye innsats) og var hyppig bruker av glidemiddel..

Anonymkode: f2a31...2ef

• Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Føler du behov for glidemiddel, så bruker du glidemiddel. Det er ikke noe han skal prøve å diskutere vekk en gang. Deres felles seksualliv er ikke bare for han.

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Selv om noen mener menn ikke kan svare så gjør jeg det.... 

Deler av svaret har du her, du ammer og har endret prevensjon. Fortell din partner at dette gjør at du ikke blir så våt som før og at det da blir mindre godt for deg  å ha sex. Vær tydelig på at du ønsker at dere bruker litt glidemiddel nå, og spør om du eller han skal kjøpe det. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det kan jo virke som om det er mye som påvirker dette. Du ammer, har nylig fått spiral og du føler press for å ha sex. Da er det ikke rart du ikke klarer å bli ordentlig våt. Jeg tror nok du må sette deg ned å ta en god prat med han om hvordan du har det og hvordan sexen oppleves for deg. 

Og om du ikke skulle bli våt nok, så er da glidemiddel et helt fint hjelpemiddel. Det er ikke negativt å bruke det. 

Anonymkode: eac36...7bc

• Liker 3
Skrevet

For min del som mann, med stor penis, tykk og lang, så er det uaktuelt uten litt ekstra, selv om hun er kjempeklar. 

Et rift, en ubehagelig opplevelse, kan føkke opp mer enn øyeblikkets behov. Til din mann kan jeg anbefale å bruke hodet, å tenke deg, og din opplevelse. 

Hvorfor fa.. skynde seg, hoppe over det å åpne deg opp, gjøre deg klar? Det er jo halve nytelsen. 

En klar beskjed er på sin plass. Ta nå for fa.. vare på deg selv. Er mannen id..t?

Med medfølelse og støtte fra

23/18 over og ut.

Anonymkode: 7ef3d...2fa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

J23, jeg har plutselig fått mye mer vondt når vi har sex, men da jeg spurte om vi kunne bruke glidemiddel så sa han at vi ikke trengte siden jeg alltid er våt inni. Så jeg bare godtok det og tenkte at det må jo være noe galt med meg. Nå i ettertid er jeg litt skuffet over at han ikke tenkte på min nytelse, han pleier egentlig å gjøre det. Og grunnen var fordi «glidemiddel er bare noe gamle par trenger», nesten som han ble fornærmet over at jeg ikke følte meg klar nok. 

For mye glidemiddel han gjøre følelsene mindre. Mulig det er det han er redd da?

Anonymkode: cfb43...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...