Gå til innhold

Hvordan komme over en idiot?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tittelen sier..

Vi avsluttet det nylig. Kjempe stygt brudd der vi kranglet og han kalte meg stygge ting og han blokket meg overalt. Godt tenkte jeg ettersom jeg ikke ville ha sånne folk i livet mitt.

Jeg ble stille også plutselig sender han meg meld på tlf og messenger og ønsker meg god jul og alt det. Jeg spør han hvorfor han sender meg meld.. dumt gjort, skulle ikke svart. Men kunne ikke svare på vanlig melding ettersom han har blokket meg. 

Han har ignorert meldingen på messenger og ikke svart. Men jeg ser at han er aktiv. Hva betyr dette at han plutselig skal sende melding, ignorerer meg og har unblokket meg på messenger??

Anonymkode: 14b8f...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får egoboost og bekreftelse når han ser du fremdeles svarer og reagerer. Blokker han nå så er det du som hadde siste ordet 

Anonymkode: 3dade...8a8

• Liker 5
Skrevet

Blokker ham

Anonymkode: d920d...e98

• Liker 1
Skrevet

Han er i hodet ditt.

Enten så kan du bare gå videre, eller synke på hans nivå og ta igjen med samme mynt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 21.00):

Som tittelen sier..

Vi avsluttet det nylig. Kjempe stygt brudd der vi kranglet og han kalte meg stygge ting og han blokket meg overalt. Godt tenkte jeg ettersom jeg ikke ville ha sånne folk i livet mitt.

Jeg synes det høres helt merkelig ut av ham å blokkere deg overalt. Men nå er jeg eldre, og skjønner ikke at man må blokkere hverandre utenom hvis noen vedvarende plager en. Synes det høres utrolig feigt ut og blokkere.

Jeg ble stille også plutselig sender han meg meld på tlf og messenger og ønsker meg god jul og alt det. Jeg spør han hvorfor han sender meg meld.. dumt gjort, skulle ikke svart.

Ja, hvorfor i all verden skulle du spørre om hvorfor han sender melding om god jul? Hvis noen hadde spurt meg om hvorfor jeg gjorde det, hadde jeg synes det var et utrolig rart spørsmål. Du kunne ha svart god jul, og ferdig med det.

Han har ignorert meldingen på messenger og ikke svart. Men jeg ser at han er aktiv.

Ja, hva skal man svare på det? At jeg ønsker deg god jul

Det kunne han jo svart, men vet du, han der må du jo bare heve deg over. 

Hva betyr dette at han plutselig skal sende melding, ignorerer meg og har unblokket meg på messenger??

Anonymkode: 14b8f...32c

Nei, si det. Det betyr vel at han er ustabil i sine følelsesliv. At han egentlig vil ønske deg ditt beste, eller ha det på samvittigheten sin. Hvem vet, og samme er det.

Men altså, jeg forstår at du stiller deg uforstående spørsmål. Men vet du, mye får man ikke svar på. Vi mennesker er full av følelser på godt og vondt. 

Jeg tror det beste er å prøve å la være å tenke noe mer på ham. Lettere sagt enn gjort. Men se på et nytt kapittel som står klart åpen for deg snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...