Gå til innhold

Hvordan bli vant til ensomheten?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det er viktig å finne seg ny mann for å sponse deg og barnet ditt, samt at du skal få avlastning for barnet.

Men det er også greit å ha i bakhodet at det ikke er fordelaktig for barnet å ha 5 forskjellige fedre før det flytter ut hjemmefra. Det har allerede hatt en far som ikke lenger er en del av livet hens. 

Anonymkode: 7dc12...024

Av og til får jeg høre at kvinner i fruktbar alder burde senke "kravene" slik at menn " får sex" Med utgangspunkt i deg selv. Hva tenker du er viktig i oppdragelse av barn. Og … hva tenker du om fedre som ikke tar ansvar far barna de har lagd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel bare innsett at jeg ikke har noe valg. Kommer alltid til å være alene dessverre. Å bruke energi og krefter på noe som ikke kan løses er nytteløst.

I motsetning til deg har jeg ikke barn. Høres også ut som om du har venninner og du går på date. Du føler deg kanskje ensom men du har åpenbart en del mennesker i livet ditt. Sett pris på de du har.

Likevel bør du bli bedre til å trives i eget selskap. Å være 100 % avhengig av å være rundt folk hele tiden er ikke bare bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...