Gå til innhold

Hvorfor er SATS så dyrt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er billigste abonnement på sats så dyrt? Jeg er under rehabilitering og vil trene bare to ganger i uka ca 30 min per gang, nesten 600 kr mnd er MYE  er det ikke?! Har ingen andre kjeder i nærheten 

Anonymkode: fcd64...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er under rehabilitering og vil trene bare to ganger i uka ca 30 min per gang, nesten 600 kr mnd er MYE  er det ikke?!  

Tilbudet er jo det samme uavhengig av om du trener hver dag eller en time i uken. Du bestemmer selv hvor mye du vil få ut av tilbudet, prisen er den samme for alle. 
Jeg sjekket raskt nå og ser at et senter uten tilgang til gruppetimer kommer på 549 kr i mnd. Så kan man få rabatter så klart om man er senior, student eller har en avtale gjennom jobben. Her jeg bor er det ikke mange senter som er billigere enn det. 

Anonymkode: c6cc6...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så kan man få rabatter så klart om man er senior, student eller har en avtale gjennom jobben.

Eller er ufør. Eller har avtaler gjennom diverse foreninger.

Det finnes så mange måter å få rabatt på at det virkelig ikke er nødvendig å betale full pris.

Anonymkode: 9a9e0...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 16.00):

Tilbudet er jo det samme uavhengig av om du trener hver dag eller en time i uken. Du bestemmer selv hvor mye du vil få ut av tilbudet, prisen er den samme for alle. 
Jeg sjekket raskt nå og ser at et senter uten tilgang til gruppetimer kommer på 549 kr i mnd. Så kan man få rabatter så klart om man er senior, student eller har en avtale gjennom jobben. Her jeg bor er det ikke mange senter som er billigere enn det. 

Det er først og fremst gruppetime jeg kunne tenke meg (yoga) 

Så da koster det mer enn 549 i mnd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er først og fremst gruppetime jeg kunne tenke meg (yoga) 

Så da koster det mer enn 549 i mnd 

Ja gruppetimer koster ekstra, men om du kun benytter deg av yogatilbudet og ikke selve senteret kunne du vel like godt tatt drop-in timer på et yogasenter eller gjøre online hjemme med youtube helt gratis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 14.07):

Hvorfor er billigste abonnement på sats så dyrt? Jeg er under rehabilitering og vil trene bare to ganger i uka ca 30 min per gang, nesten 600 kr mnd er MYE  er det ikke?! Har ingen andre kjeder i nærheten 

spenst og family club er også sykt dyrt

Anonymkode: 71a02...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt en yoga film eller noe sånt. og så tatt yoga hjemme. Du betaler for å bruke et helt Treningsenter jo. Det er litt mye om du bare skal ha litt yoga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...