AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Svigermor er utsultet på klemmer fordi hun bare har gutter som hater å klemme. Etter at jeg kom inn i bildet ble hun så overlykkelig fordi endelig er det en jente som hun kan shoppe med, bake med og dekorere med. Jeg hater alt dette. Og spesielt klemmene hennes. Hun holder meg fast i minst 5 minutter mens hun sier "mmmmmmmm!". Jeg blir så klein! Mannen min synes også at det er kleint. Nå kjenner jeg at jeg har begynt å grue meg for å dra eller få besøk av henne. Finner på unnskyldninger. Er som om hun klemmer meg så lenge for å kompensere for klemmene hun ikke får fra sønnene sine. Hvordan håndtere dette? Anonymkode: 1d779...d90
Forundret.. Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Ta igjen med samme mynt, bare dobbelt så lenge. Da vil du nok se at hun blir mettet etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Forundret.. skrev (25 minutter siden): Ta igjen med samme mynt, bare dobbelt så lenge. Da vil du nok se at hun blir mettet etterhvert. Ja det skulle tatt seg ut 🤣 Anonymkode: 1d779...d90
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Strekk ut hånda du når du ser hun er på vei inn for å klemme, ta gjerne også ett par skritt bakover. Om ikke det stopper henne, hold opp begge hendene foran deg og si nei. Anonymkode: f9e26...d19 1 2
Forundret.. Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det skulle tatt seg ut 🤣 Anonymkode: 1d779...d90 Prøv 🤣
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 Si du ikke liker klemmer! Anonymkode: 778cc...683
Andro Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 Klemming er ikkje noko ein finn seg i, det er noko ein gjer av glede. Finn du ikkje glede så si nei. Klårt nei. Adferden hennar er rett og slett ikkje normal, og om ho blir fornærma så er det ikkje noko du skal bry deg om. Du har all rett til å seta grenser, og ho pliktar å respektere dei utan å kny. Di klårare og raskare du seier ifrå di mindre vil det eskalere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 Si fra at du ikke er en klemmer eller be mannen din si til henne at du ikke liker klemming så hun må slutte. Anonymkode: c1758...659
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Si fra at du ikke er en klemmer eller be mannen din si til henne at du ikke liker klemming så hun må slutte. Anonymkode: c1758...659 Jeg liker klemming men ikke så lange som hun "tar for seg". Jeg klemmer ikke engang min egen mamma så ofte og hvertfall ikke så lenge... Hun kan også finne på å komme bakfra og klemme meg bakfra, og be sønnene sine ta bilde av oss sammen mens hun klemmer meg bakfra... mannen ler seg alltid i hjel av ansiktsuttrykket mitt på de bildene, når vi er hjemme igjen... TS Anonymkode: 1d779...d90
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): mannen ler seg alltid i hjel av ansiktsuttrykket mitt på de bildene, når vi er hjemme igjen... "Jeg skal arrangere med henne slik at det blir din tur neste gang, så får jeg også noe å le av 😀", kan du si til ham da. 😈 Anonymkode: 8d57c...813 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 Motsatt situasjon her. Jeg er en klemmer, men det er ikke svigermor. Så jeg har slutta å klemme henne da. Men jeg synes det er litt vondt. Skulle gjerne gitt henne en god velkommen-klem og hade-klem når vi sees. (Mine klemmer varer ikke 5 minutter altså..) Anonymkode: d43d1...d57
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 Jeg tror jeg ville sagt til henne at du liker å få en klem av henne, men om det er greit at klemmen ikke varer så lenge fordi det blir litt mye for deg. Anonymkode: d43d1...d57
Juniper Skrevet 27. desember 2022 #14 Skrevet 27. desember 2022 Mannen din må snakke med henne og forklare at denne overdrevne tvangsklemminga fører til at hun støter deg fra seg helt. At du har begynt å lete etter unnskyldninger for å droppe besøk, fordi det går over alle støvelskaft. Ordlagt på en måte som hun forstår. Hans mor, han må ta denne praten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå