Gå til innhold

Feiret du jul med eksmannen/konen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om dere har felles barn. Hvordan gikk det? Noen som også har ny partner og barn?

Anonymkode: 8b614...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å feire jul med min eks. 

• Liker 1
Skrevet

Feiret jul med eksen for andre gang i år, det er det ungene vil og så lenge ingen har ny partner byr ikke det på noen utfordring. Hyggelig og avslappet julaften, med ingen sin sviger familie seff så eneste er at ikke besteforeldrene får jul med disse barnebarna annet hvert år lenger, men det tar vi igjen på andre juledager da vi begge har søsken med flere unger så ikke vanskelig for noen egentlig :)

Skrevet

Ja vi gjorde det og det gikk hekt fint, barnets beste i fokus

Anonymkode: 6eb8d...9f4

Skrevet

Nei, vi gjorde det første julen, i fjor var de med meg og i år med far. 

Anonymkode: 9f1a1...f9f

• Liker 1
Skrevet

Feirer med ex hvert år, han overnatter på gjesterommet i mye av julen. Barna ønsker det, og vi voksne har en god tone, så det går sånn sett greit. Men for meg personlig er det smertefullt. Det var ex som forlot meg, og jeg strever fortsatt med sorg og savn etter det som var. Jeg er god til å skjule det, så det legger ikke noen demper på barnas julefeiring. Men det koster meg ekstremt mye, da jeg blir minnet på hva som kunne ha vært. 

Anonymkode: 3676a...0a3

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, vi feirer alltid jul og bursdager sammen, fungerer fint det 😊 Gjør det jo for barnas del..

Anonymkode: 171a1...5ba

• Liker 1
Skrevet

Tredje julen vi har feiret i lag. Ingen av oss har nye. 

Anonymkode: c8d3b...d5b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...