AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Ikke bare engangs utroskap sex, men langvarige forhold utenfor forholdet. I fylla? Edru og planlagt? Spontant? Hvordan holdt du det skjult? Ingen skyld som gjør at du sprakk og fortalte? Anonymkode: 1b39a...61b
Snok1 Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Jeg planla det godt og lenge og laget en ærlig utroskapsannonse på et datingnettsted. Hun leste annonsen og falt for den direkte ærligheten 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke bare engangs utroskap sex, men langvarige forhold utenfor forholdet. I fylla? Edru og planlagt? Spontant? Hvordan holdt du det skjult? Ingen skyld som gjør at du sprakk og fortalte? Anonymkode: 1b39a...61b Møtte han på en fest. Var ikke edru den kvelden det startet. Vi hadde pang kjemi, så tok kontakt igjen etter 2 dager. Startet å skravle og møttes. Utviklet seg til følelser veldig fort. Sa i fra hjemme etter ca 13-14 dager. Først sa jeg vare at jeg ville skilles, så etter en stund at jeg hadde møtt en spesifikk. Flyttet ut etter 3 mnd etter jeg møtte han. Men bodde mest hos han og hos min mor, jobbet ellers natt så vi sov uansett ikek på samme rom de siste 7 årene. Bodde alene ( med datter) i 10 mnd før jeg og min nye kjøpe hus sammen. Da var jeg 4-5 mnd gravid. Vi fikk ikke flyttet sammen tidligere da vi bodde 9 mil unna hverandre, eksen ønsket ikke jeg skulle ta datter ut av kommunen, og pga covid nedstengninger var det ikke mulig for han å bytte jobb da det var mye permitteringer. Ble gravid etter 7 mnd, planlagt. Var 38 år så vi ønsket barn sammen så tenkte vi måtte starte å prøve dersom det tok tid. Satt på forsøk 2. Giftet oss etter 2 år og 10 mnd. Venter barn nr 2 (mitt nr 3) etter 3.5. Aldri angret. Har fått en nytt og mye bedre liv fylt av kjærlighet og omsorg. Anonymkode: da4aa...16e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Begynte som en flørt på byen Anonymkode: 696fe...1da
bullehurk Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 (endret) Et yngre medlem av svigerfamilien. Det bygget seg opp til et etterhvert uutholdelig strekt begjær fra begges side. Frasen "det sa bare klikk" passer nok her. Kjemi og en enorm fysisk tiltrekning. Så må jeg være så ærlig å si at iom. at det var så upassende og "forbudt", så ble det ekstra hot og spennende. Denne skjulte flørten og tilnærmingen så ingen måtte merke. Endret 27. desember 2022 av bullehurk 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke bare engangs utroskap sex, men langvarige forhold utenfor forholdet. I fylla? Edru og planlagt? Spontant? Hvordan holdt du det skjult? Ingen skyld som gjør at du sprakk og fortalte? Anonymkode: 1b39a...61b Det startet med en venneforespørsel på facebook. Han sendte en meld etter noen uker, og derfra begynte det. Jeg har dobbeltlivet mitt på tlf. Går aldri fra tlf noen steder. Anonymkode: 5e114...bd6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Skrevet 27. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det startet med en venneforespørsel på facebook. Han sendte en meld etter noen uker, og derfra begynte det. Jeg har dobbeltlivet mitt på tlf. Går aldri fra tlf noen steder. Anonymkode: 5e114...bd6 Svindel Anonymkode: 10887...950
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det startet med en venneforespørsel på facebook. Han sendte en meld etter noen uker, og derfra begynte det. Jeg har dobbeltlivet mitt på tlf. Går aldri fra tlf noen steder. Anonymkode: 5e114...bd6 Amerikansk offiser som straks er ferdig med tjeneste og skal flytte til Norge? Anonymkode: 4e59f...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Skrevet 27. desember 2022 Møttes på et nettsted for kjøp og salg. Han kjøpte noe av meg, noe sa bare klikk mellom oss, fem år etter møtes vi en gang i mnd ca 🙃 Anonymkode: f887e...4f5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Var utro mange ganger i løpet av mitt meningsløse, kjærlighetsløse ekteskap. Var menn jeg kom i kontakt med via nettet, f.eks. cupido og fetlife. Null dårlig samvittighet eller anger, og skilte meg så snart det praktisk var mulig. Nå er jeg i et fast og lykkelig forhold med en mann jeg elsker og respekterer. Utroskap er ikke en mulighet eller et ønske lenger. Anonymkode: 92ef2...473 1
Arild37 Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Mer nysgjerrig på hvordan folk har samvittighet til å gjøre noe så fælt mot en kjæreste 3
BlåNatt Skrevet 27. desember 2022 #12 Skrevet 27. desember 2022 Arild37 skrev (6 minutter siden): Mer nysgjerrig på hvordan folk har samvittighet til å gjøre noe så fælt mot en kjæreste Hvorfor ikke bare slå opp med partner først? Skjønner ikke greia med å leve dobbeltliv over flere år. Uansett om man har barn eller ikke. Den andre personen fortjener også å kunne finne noen som passer en bedre istedet for å bli bedratt. 2
Arild37 Skrevet 27. desember 2022 #13 Skrevet 27. desember 2022 BlåNatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke bare slå opp med partner først? Skjønner ikke greia med å leve dobbeltliv over flere år. Uansett om man har barn eller ikke. Den andre personen fortjener også å kunne finne noen som passer en bedre istedet for å bli bedratt. Nettopp, hvor vanskelig kan det være. Det er en feig handling som desverre alt for mange gjør, jeg har null respekt for slike folk, det er rett og slett kvalmt. Selv opplevd en dame som ville være utro med meg, men det er så turn off at jeg takket nei på sekundet, selv om hun var veldig fin 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå