Gå til innhold

Onkel abonnerer på onlyfansen min

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er absolutt prostitusjon. Og nå har du solgt kroppen din til din onkel. Om ikke det får deg til å våkne så forstår jeg ingenting. Ingen måtte forresten starte med dette, absolutt ingen. Hadde søkt nødhjelp hos nav isteden. 

Anonymkode: 3d462...3e3

Når folk heller selger sex eller bilder av kroppene sine enn å søke om nødhjelp hos NAV, hva sier det om NAV?

Og hun har ikke solgt kroppen sin til noen, hun har solgt bilder. Hadde det å selge kroppen sin faktisk vært en greie, så hadde onkelen nå hatt full kontroll over kroppen hennes og det har han ikke.

Anonymkode: f8b5d...d53

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, for noen gale svar. Dette er Norge i et nøtteskall, så fordomsfulle mennesker i dette landet her, mot andre mennesker og så sykt stygge. Å kalle hun for hore fordi hun har onlyfans!!!!!! Hun selger da faen ikke kroppen sin!!!! Hun selger bilder av seg selv, det er to forskjellige ting. Hun selger ikke seksuelle tjenester. Hun selger bilder. BILDER. Jeg blir helt sjokkert over hvor stygge noen kan være på dette forumet her, blir rett og slett kvalm av dere..

Anonymkode: a68c3...39b

• Liker 2
Skrevet
On 12/26/2022 at 9:55 PM, Dodomodo said:

Et ordentlig tips hadde vært fint, trenger ikke svare hvis du ikke er til hjelp

Jeg er villig til og hjelpe, men det er alltid best hvis man vet hva man skal hjelpe med.

Hva er brukernavnet ditt?

Anonymkode: 00ec8...992

Skrevet
On 12/26/2022 at 10:00 PM, AnonymBruker said:

Blokker eller ignorer.

Eller vil du konfrontere han med det?

Anonymkode: 06a4a...640

Ville likt og vært flue på veggen i det familieselskapet.

• Liker 1
Skrevet
On 12/26/2022 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Kan ikke bare "slette" en onkel.

Dessuten synes jeg ikke noe om å bruke sånt dehumaniserende språk - når vi snakker om mennesker så kalles det ikke sletting, men drap.

Anonymkode: 50189...f6b

Så din løsning på problemet hennes er at onkelen hennes blir knerta? Du jammen noe for deg selv. For det finnes ikke hundrevis av andre måter liksom.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Haha, for noen gale svar. Dette er Norge i et nøtteskall, så fordomsfulle mennesker i dette landet her, mot andre mennesker og så sykt stygge. Å kalle hun for hore fordi hun har onlyfans!!!!!! Hun selger da faen ikke kroppen sin!!!! Hun selger bilder av seg selv, det er to forskjellige ting. Hun selger ikke seksuelle tjenester. Hun selger bilder. BILDER. Jeg blir helt sjokkert over hvor stygge noen kan være på dette forumet her, blir rett og slett kvalm av dere..

Stakkars OF-jenter, trasig at dere lever i fornektelse. Det er ikke dette som er empowering, men et ødelagt samfunn har fått dere til å tro det 😌

Anonymkode: 84d75...b34

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Når folk heller selger sex eller bilder av kroppene sine enn å søke om nødhjelp hos NAV, hva sier det om NAV?

Og hun har ikke solgt kroppen sin til noen, hun har solgt bilder. Hadde det å selge kroppen sin faktisk vært en greie, så hadde onkelen nå hatt full kontroll over kroppen hennes og det har han ikke.

Det forteller vel at NAV ikke betaler for luksus og status produkter som en ung dame trenger for å leve... Botox og vesker er ikke gratis vet du. 

Anonymkode: 015dc...60d

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at onkelen din abonnerer?

Kan ingenting om OF, har bare hørt om fenomenet. Kan noen med erfaring fra salg/leverandør siden bekrefte at man ser identiteten til kundene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det forteller vel at NAV ikke betaler for luksus og status produkter som en ung dame trenger for å leve... Botox og vesker er ikke gratis vet du. 

Anonymkode: 015dc...60d

Du mener at alle som går hen å selger sex og tjenester utelukkende gjør det fordi de vil ha luksus og status produkter som botox og vesker?

Da lyver vel de som har fortalt i mediene at de har solgt sex og tjenester fordi de trengte å betale husleie, regninger og alt annet som ikke skriker luksus da.

Skrevet
Tiuren skrev (1 time siden):

Kan ingenting om OF, har bare hørt om fenomenet. Kan noen med erfaring fra salg/leverandør siden bekrefte at man ser identiteten til kundene? 

Kan ingenting om OF jeg heller, men jeg finner det merkelig om hun har tilgang til identiteten på kundene på noe vis?

Skrevet
Tiuren skrev (1 time siden):

Man ser kun det folk selv legger ut. Altså bilde, nick, alder. Og eventuell tekst man legger i en bio. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 18.25):

Det er jo prostitusjon og du er ei hore. Nå horer du deg også ut til onkelen din. Enkelt og "greit".

Anonymkode: 84d75...b34

Hvordan går å selge nakenbilder under definisjonen for prostitusjon? 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (På 27.12.2022 den 17.11):

Eller i menns  natur å betale for å se en naken kvinnekropp, som igjen gjør at kvinner kan tjene på kroppen sin.  Det er menn som holder liv i en slik bransje.. Lett å tjene penger på kroppen sin når man får kastet penger etter seg på grunn av litt hud. 

Jada og folk vil betale for narkotika så da er det jo ikke langeren som er problemet, men narkisene...

Anonymkode: 422d7...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Onlyfans er lavmål. 

Anonymkode: 4f0f3...1ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2022 den 14.25):

Bare de som abbonerer på onlyfans som kjøper kroppen til noe, men de som selger, selger ikke kroppen sin?

Det er Wide Vag tankegang

Anonymkode: b7a8a...254

AnonymBruker
Skrevet
On 12/28/2022 at 2:10 PM, AnonymBruker said:

Nei, jeg vet ikke. Hva sier det om NAV?

Anonymkode: bef01...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...