Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 For tiden skriver jeg oppgave, og hvis jeg blir ferdig med den, skal den innbindes. Dette betyr vel at den skal ha sånn sort ringperm-aktig kant og gjennomsiktig plastark som forside og bakside??? Hvor kan jeg få dette gjort i Oslo sentrum? Er det dyrt? Er det fort unnagjort?
jolie Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Kopia på Grünerløkka. Kan ikke koste all verden. Jeg kopierte bøker der i fjor, og for papir og innbinding betalte jeg mellom ca 60 og 120 kroner. Thv. Meyers gate ved 7/11, tror jeg. Tar fem minutter hvis de har anledning til å ta det der og da. Og det pleier de å ha. Endret 13. desember 2005 av jolie
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 På hjørnet oppe ved Slottsparken og Cafe Frølich.
Elle Melle Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Eller du kan ta banen til Blindren og stikke en tur på Akademika. inderst i andre etasje med permene har de noen bord med slikt innbindingsutstyr. Der kan du velge mellom slik spiralrygg/plastforside, eller slikt omslag med lim i ryggen og plastforside. Det er selvbetjening, men gode forklaringer på maskinene og man får hjelp om man spør (jeg fikk hjelp uten å spørre). Det koster ikke all verden pr. stk. Det var i alle fall slik der for et år siden, jeg har ikke vært der siden. Driver ikke Reprosentralen med slikt også? Universitetet pleide i alle fall å gi studentene 10 opptrykk herfra hvis man klarte å få oppgaven ferdig i god nok tid til å benytte seg av det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå