Perfume Skrevet 27. desember 2022 #21 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilket spill? Anonymkode: 0548d...a0f DayZ 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #22 Skrevet 27. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvorfor de som ikke spiller med/mot andre svarer 😅 Nei, hvem er det som eventuelt skulle trakassere deg hvis du sitter alene i sofaen og spiller Animal Crossing liksom 🙈 Anonymkode: e36e6...5dd Du blir trakassert utenfor spillet om du holder på med slikt. Lett å bli beskyldt for å være barnslig og umoden om du sier høyt at du liker Animal Crossing, Pokemon eller Zelda. Anonymkode: d32b5...a8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #23 Skrevet 27. desember 2022 Opplevde det aldri på Wow, men på cod og andre skytespill, ofte. Særlig om man er god… 😂 Anonymkode: c54ed...02f 1
mingus Skrevet 27. desember 2022 #24 Skrevet 27. desember 2022 Nei. Spiller kun DBD online, og de har ikke chat på konsoll så vidt jeg vet, så jeg får ikke noen meldinger. Har ikke noe navn/morderkostyme etc som viser at jeg er dame heller. Her er det bare å få de hengt opp en etter en uten noe kommunikasjon. Veldig greit. 🤗 1
Gjest sokrat Skrevet 27. desember 2022 #25 Skrevet 27. desember 2022 (endret) Tror det er veldig overdrevent hvor mye stygge ord som blir slengt mot kvinner online. Ikke rart at mange kvir seg mot online gaming når det er så mange som tror miljøet er så røft. Vil heller anbefale å prøve det ut. Tipper 9/10 gutter/menn som spiller ville hatt flere jenter/kvinner som spilte. Det ville jo også vært bra i forhold til vennskap og kjærlighetsliv. Endret 27. desember 2022 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #26 Skrevet 27. desember 2022 Jeg er kvinne og spiller CS:GO. Har ikke opplevd det selv, men det er nok fordi at jeg har et mannlig alias. Er så mye toxic mennesker og jævlig språkbruk der ute fra før av, at det er ikke nødvendig å identifisere kjønnet mitt. Anonymkode: 43322...2eb 3
Veggdyret Skrevet 27. desember 2022 #27 Skrevet 27. desember 2022 Nja, minimalt, siden jeg pleier å antyde at jeg er hannkjønn. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #28 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du blir trakassert utenfor spillet om du holder på med slikt. Lett å bli beskyldt for å være barnslig og umoden om du sier høyt at du liker Animal Crossing, Pokemon eller Zelda. Anonymkode: d32b5...a8c Men nå er det ikke det tråden handler om. Anonymkode: e36e6...5dd 3
Gjest vilkåret Skrevet 28. desember 2022 #29 Skrevet 28. desember 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt ikke. Er 43, og har gamet i 17 år. Tvert imot har jeg følt meg mye bedre behandlet som kvinne, den heftige "flamingen" som jeg har observert mellom gutter/menn har jeg aldri vært utsatt for. Ofte har jeg blitt invitert med på ting selv om jeg ikke er like flink som "gutta", og jeg tror det kun er fordi mange synes det er litt stats å spille med kvinner. Anonymkode: e36e6...5dd Du spiller kanskje ikke ranked FPS?
Astramare Skrevet 28. desember 2022 #30 Skrevet 28. desember 2022 (endret) Ja når jeg brukte voice chat av og til, enten med hat eller desperasjon på grunn av at jeg er en jente. Men holder meg unna voice chat nå for tiden sånn at jeg slipper det, men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig heller, er bare en trist incel som ikke har noe bedre å gjøre tenker jeg. Føler at det er litt ekstra i skyte spill som jeg spiller som regel. Endret 28. desember 2022 av Astramare
Morpheus Skrevet 28. desember 2022 #31 Skrevet 28. desember 2022 Jeg tror de fleste i voksen alder som fortsatt spiller pc eller TV spill blir trakasert.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #32 Skrevet 28. desember 2022 Ja, det har bare vært en del av gamet og noe som har vært forventet. Spesielt når man er god i det man driver med. Har spilt online siden 2004. Anonymkode: 41a5d...eee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #33 Skrevet 29. desember 2022 Kvinner må dessverre skru av chat/samtaler under spill om de ikke kjenner vedkommende. Selv menn gjør dette hvis de ikke ønsker å høre på det prepubertale umodne gneldringen som kommer ut av munnen på enkelte. Enkelt å unngå, men allikevel såpass mange som rett og slett ikke forstår det. Anonymkode: 0ae35...b87 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #34 Skrevet 29. desember 2022 20 hours ago, Astramare said: Ja når jeg brukte voice chat av og til, enten med hat eller desperasjon på grunn av at jeg er en jente. Men holder meg unna voice chat nå for tiden sånn at jeg slipper det, men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig heller, er bare en trist incel som ikke har noe bedre å gjøre tenker jeg. Føler at det er litt ekstra i skyte spill som jeg spiller som regel. Bra du forstår at det ikke er du som er problemet, men de. Det virker som det er mange i denne tråden som tar det innover seg og føler seg truffet, som derfor slutter å spille online. Anonymkode: 0ae35...b87 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #35 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bra du forstår at det ikke er du som er problemet, men de. Det virker som det er mange i denne tråden som tar det innover seg og føler seg truffet, som derfor slutter å spille online. Anonymkode: 0ae35...b87 Det er grenser for hvor mye trakassering man orker. Anonymkode: 6a588...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #36 Skrevet 31. desember 2022 On 12/28/2022 at 8:39 AM, AnonymBruker said: Men nå er det ikke det tråden handler om. Anonymkode: e36e6...5dd Tråden handler om det deltakerne vil snakke om. En påstand ble fremmed, og den ble besvart. Det er sånn et diskusjonsforum fungerer. Anonymkode: d32b5...a8c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #37 Skrevet 14. januar 2023 Ja, men de fleste blir det uansett kjønn osv. det er jo hvordan du selv takler stygge kommentarer som kvinne som avgjør om du lar deg påvirke eller ikke. Spesielt csgo med 2-3 russere på laget som nekter å snakke engelsk og gjerne er kvinnefiendtlige som er «verst». Har blitt kicka mange ganger selv om jeg har vært top fragger fordi russerne rotter seg sammen, men det er ikke fordi jeg er dame. De nest verste er faktisk svenske wannabe fazeklan fanboys som aldri har sett en dame irl som prøver å tøffe seg, men de er det bare å be å holde kjeft å spille så skjerper de seg som regel. Og så klart må man selv ha litt gamesense, aim og prøve å tenke på hva som er viktig for laget og ikke alltid jakte kills… unsung heroes. syns kvinner generelt syter for mye og tror de er et offer når realiteten er at menn er verst mot menn i det store bildet. Anonymkode: 2fd57...067
Macro Skrevet 14. januar 2023 #38 Skrevet 14. januar 2023 Jess. Men ALLE frå trashtalk. men en del jenter liker å gjøre et poeng ut av at de gamer. Når vi sitter i en 6v6 der alle sitter å kjefer så kan jenter fint begynne å syte om at det bare er fordi de er jenter. Menn får akuratt like mye dritt men det snakker vi ikke om. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #39 Skrevet 14. januar 2023 Nei. Men har opplevd å bli flørtet med. Men nå har jeg bikka 50, så er stopp på flørtinga også 😆 Gamer Call of duty Anonymkode: e1351...11c 1
Vifte Skrevet 16. januar 2023 #40 Skrevet 16. januar 2023 Ja. Jeg bruker derfor mannlig navn når jeg spiller online 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå