AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Skrevet 26. desember 2022 Hvordan pleier folk å snappe med jenter de er interesserte i? Hvor konsistent skal man være før man gir opp? Hvor ofte skal det gjøres det, og hvordan skal det eskaleres? Gode og dårlige tegn man skal være på vakt for? Har truffet vedkommende to ganger gjennom fellesvenner før. Tar også i mot andre tips og triks. 😄 Anonymkode: 0d6bb...790
GrønnNellik68 Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 ikke mas om bilder ikke send dick pic Er gode grunnregler på snap. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har truffet vedkommende to ganger gjennom fellesvenner før. Tar også i mot andre tips og triks. 😄 Anonymkode: 0d6bb...790 Om du har truffet vedkommende 2 ganger, så hopp over snap. Send heller en sms og spør om å møtes. Snap er et unødvendig mellomledd Anonymkode: f44d3...3c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Jeg syns snapping er useriøst. Det er aldri ordentlige menn som driver med sånt, kun menn som haler ut tiden og aldri inviterer til en ordentlig date. Jeg har slutta å gi menn snap fordi det fører aldri noe sted, en ordentlig mann inviterer på restaurant og kurtiserer meg, viser interesse for å bli fysisk kjent med meg, tar meg med på ting. Ikke bare sender noen "hei skjer?" meldinger på snap og kyssetegn uten å engang prøve å bli kjent med den jeg er Anonymkode: e1b32...0ee 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns snapping er useriøst. Det er aldri ordentlige menn som driver med sånt, kun menn som haler ut tiden og aldri inviterer til en ordentlig date. Jeg har slutta å gi menn snap fordi det fører aldri noe sted, en ordentlig mann inviterer på restaurant og kurtiserer meg, viser interesse for å bli fysisk kjent med meg, tar meg med på ting. Ikke bare sender noen "hei skjer?" meldinger på snap og kyssetegn uten å engang prøve å bli kjent med den jeg er Anonymkode: e1b32...0ee helt enig.. men de tror jeg er i fåtall har aldri møtt noen enda ..etter 5-6 år på leting.
Faktabasert Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 26.12.2022 den 16.17): Hvordan pleier folk å snappe med jenter de er interesserte i? Hvor konsistent skal man være før man gir opp? Hvor ofte skal det gjøres det, og hvordan skal det eskaleres? Gode og dårlige tegn man skal være på vakt for? Har truffet vedkommende to ganger gjennom fellesvenner før. Tar også i mot andre tips og triks. 😄 Anonymkode: 0d6bb...790 Er de "interesserte" så spør de om å møtes og tar ting videre. Eller så kan du spørre, så slipper du lure. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå