AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #1 Del Skrevet 26. desember 2022 Hei! Vi er så heldige at vi fikk PlayStation av besteforeldre til jul. Ingen av oss har drevet med spilling før og vi har veldig lite kunnskap om spill osv. Har dere forslag til spill for nybegynnere? Vi har en sønn på 7 år så gjerne tips oss om spill som passer aldersgruppen hans også. 🙂 Anonymkode: ed73a...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Del Skrevet 26. desember 2022 FIFA passer bra for alle aldersgrupper egentlig, dersom de liker å spille fotball er veldig populært ihvertfall, ikke bare blant barn men også blant voksne Anonymkode: 9a6f8...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Del Skrevet 26. desember 2022 FIFA, Rocket League, Need for Speed og Minecraft er de spillene jeg vil anbefale. Anonymkode: a5247...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Minecraft er vel et must. Alle Lego-spillene, velg et fra en franchise 7-åringen liker. Lego city er politi og røver i lego-universet. De fleste er mulig å spille to sammen på, og overraskende morsomme for voksne også. Har i hvert fall dansk eller svensk tale. Ellers avhenger det mye av hva 7-åringen selv synes er gøy. Prøv ut litt forskjellig, og og innstilt på at det kan bli noen bomkjøp i starten. Her i huset fant vi ut at bilspill og fotballspill har vi null interesse av f.eks. Planet coaster, bygg berg og dalbaner og driv en fornøyelsespark. Tror det er kun engelsk. Spyro - eldre plattformer som er pusset opp og gitt ut på ny. Sjarmerende drager og en barnevennlig verden. Norsk tale! Little big planet er en klassiker. Dreamworks - Dragons, legends of the nine realms. Om 7-åringen liker tegnefilmene dragerytterne. Dette er mer som en historie du spiller gjennom, og løser gåter og møter fiender underveis. Super Animal royale - barnevennlig fortnite? Gratis. Legend of skyfish - et enkelt, lite spill. Men god introduksjon til klassiske gåter og nøtter som må løses, tenke litt strategisk og planlegge. Gir en god basis om en liker eventyrspill. Da har jeg foreslått litt forskjellig i hvert fall Anonymkode: ad014...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inter stellas Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Minecraft er vel et must. Alle Lego-spillene, velg et fra en franchise 7-åringen liker. Lego city er politi og røver i lego-universet. De fleste er mulig å spille to sammen på, og overraskende morsomme for voksne også. Har i hvert fall dansk eller svensk tale. Har selv barn rundt samme alder, og kan trygt anbefale dette. Vil også anbefale at dere tar en titt på PS+ abonnement, varierer i priser etter varighet/mengde nnhold. Men er en fin måte å bli litt kjent med PS, og avhengig av hvilken pakke - får man masse spill/innhold med. Opptil 4-500 med det dyreste. Som oppdateres jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 Legospillene er veldig fine. Nå vet jeg ikke om det har kommet til PlayStation enda, men Disney dreamlight valley er også et fint spill for både barn og voksne. Anonymkode: a7e99...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #7 Del Skrevet 27. desember 2022 Tips angående Lego-spill, de er veldig ofte på tilbud. Sånn til en brøkdel av prisen tilbud. Ikke sjekket om de har romjuls/nyttårssalg på dem, men følg litt med så får du kjøpt dem rimelig. Anonymkode: ad014...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #8 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legospillene er veldig fine. Nå vet jeg ikke om det har kommet til PlayStation enda, men Disney dreamlight valley er også et fint spill for både barn og voksne. Anonymkode: a7e99...0b3 Det er i betalt beta (altså du betaler for å testspille spillet). Kommer til å bli gratis spill når det er ferdig. Anonymkode: ad014...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er i betalt beta (altså du betaler for å testspille spillet). Kommer til å bli gratis spill når det er ferdig. Anonymkode: ad014...4be Ah, jeg har det gjennom Xbox live, så aner ikke om hvordan det er for andre. Anonymkode: a7e99...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Del Skrevet 27. desember 2022 Det spørs jo helt på syvåringen. Hadde mamma kjøpt fotballspill til meg hadde jeg blitt enormt skuffet. Jeg ville heller hatt noe sånt som Immortals: Fenyx Rising eller Kena: Bridge of Spirits. Ta også gjerne en kikk på TMNT: Shredder's Revenge og Team Sonic Racing om dere vil ha noe dere kan spille sammen alle tre. Anonymkode: b5c97...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå