Ylvalin Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er litt rart å sitte foran pcen en fredagskveld, men jeg gjør det faktisk frivillig. Jeg har nettopp oppdaget KG, dessverre, for det er en av de største distraksjonene jeg har opplevd. Jeg vurderer seriøst å koble pcen fra internett, slik at jeg skal få konsentrert meg om oppgaven min. Jeg fatter ikke at jeg fant på å ta mer utdanning, jeg var jo ferdig i fjor! Uansett, nå er det bare å kjøre løpet ut. *Sukker*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 KG er en distraksjon uten sidestykke ja. Men det er jo morro da... Lykke til med utdanning... glad jeg er ferdig og IKKE valgte å fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 I full gang med dagbok ja Skriv litt mer a Morro å lese! Lykketil videre Klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 Velkommen i de "dagbokskrivende rekker":=) Kg kan ha den effekten på deg ja Ha en fin Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 24. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2002 Oj, jeg hadde glemt denne dagboken! Jeg er visst ikke noe stort dagboktalent, og dessuten er det litt skummelt at folk faktiskt LESER hva jeg skriver. Hjelp! Kanskje jeg skal be Gry slette hele greia, eller kanskje jeg skal begynne å fortelle intime detaljer fra mitt liv? Dette må jeg tenke litt på. Tror sannelig jeg skal luske litt i andres dagbøker også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. november 2002 #6 Del Skrevet 24. november 2002 Ja, dagbøker her er et merkelig fenomen. Vi skriver mange tanker, og andre LESER dem! En del tanker jeg skriver ned ville jeg ikke likt at folk jeg kjenner leste, så jeg håper at ingen jeg kjenner leser dem. Rett og slett. Men tenk på de som fører graviditetsdagbøker da! Prøvere, som skriver ned intime detaljer om syklusen, og når de har sex! Og så deler gleden over 2 blå her, før de har fortalt det til sine nærmeste. Men, det går jo ann å "sensurere" sine tanker om man vil.... Hyggelig med tilbakemeldinger på de tinga man tenker på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #7 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå