Gå til innhold

Nedlasting. HJELP!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å finne gratis nedlastings programmer. For lenge siden hadde jeg og typen kazaa lite, som fungerte greit. Nå er jeg singel, med ny pc og ingen anelse om hvordan jeg finner disse programmene :forvirret: . Har gått inn på masse linker foreslått på dette forumet, men der finner jeg kun plasser jeg må registrere meg og betale.

Derfor lurer jeg på f.eks limewirw, der står det registrering med engangsgebyr på 30 Nok. Er det et greit program? Har sett på bearshare, bitorrent o.l. Men finner ikke ut hvor gratis versjonen av disse skulle være!?! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med Limewire :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Prøver å finne gratis nedlastings programmer. For lenge siden hadde jeg og typen kazaa lite, som fungerte greit. Nå er jeg singel, med ny pc og ingen anelse om hvordan jeg finner disse programmene  :forvirret: . Har gått inn på masse linker foreslått på dette forumet, men der finner jeg kun plasser jeg må registrere meg og betale.

Derfor lurer jeg på f.eks limewirw, der står det registrering med engangsgebyr på 30 Nok. Er det et greit program? Har sett på bearshare, bitorrent o.l. Men finner ikke ut hvor gratis versjonen av disse skulle være!?!  :sur:

Limewire finnes i gratisversjon. Bittorrent bør du gidde å lese litt om før du begynner med det.

Skrevet

Bittorrent er tingen, spesielt på større filer. Av andre fildelingsprogrammer er jeg veldig fornøyd med Edonkey.(gratis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...