Gå til innhold

Sexy/erotisk tøy til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en skal lage litt stemning og pirre hverandre så finnes det utallige forskjellige sexy undertøy og sånt til kvinner. Men hva med mannen? Hva synes dere kvinner at han han kan kle seg med når dere tar fram boksen fra Victoria's secret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sixpack

Anonymkode: 90b27...e0e

• Nyttig 1
Skrevet

Neineinei. Nøøøøøu til «sexy» undertøy for menn. 

Svart tettsittende boxer i bomull, ferdig med det.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvit boxer,  ikke svart. Tenk calvin klein reklamene med hvit bokser, sixpack og fint hår 

Anonymkode: 90b27...e0e

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ett ord: Prostata.

Skrevet (endret)
M35+ skrev (På 25.12.2022 den 13.17):

Når en skal lage litt stemning og pirre hverandre så finnes det utallige forskjellige sexy undertøy og sånt til kvinner. Men hva med mannen? Hva synes dere kvinner at han han kan kle seg med når dere tar fram boksen fra Victoria's secret?

Finnes mye truser og bokse som løfter penis så det bli stor bule forran

Endret av feliek54
Skrevet

Rull opp skjorteermene 🥰

Anonymkode: c167f...8d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rull opp skjorteermene 🥰

Hva med singlet?

Skrevet

Dress. Eneste som er sexy på en mann. Evnt arbeidsklær eller uniform for noen damer. For meg bare dress

Anonymkode: 37ec2...00a

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Flintis said:

Hva med singlet?

Det er ikke helt min greie. Heller en clean t-skjorte uten print da. Påkledd mann er uansett mest sexy, synes jeg. Det mest pirrende er å se konturen av skuldrene gjennom skjorta/genseren, stram rumpe i velsittende bukser, blottede underarmer og kragebein, eller kanskje et lite glimt av armhulen gjennom t-skjorteermet 💗 Dress som AB over nevner er også en sikker vinner, eller bare en generelt vellkledd og velstelt mann med fin frisyre.

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (26 minutter siden):

Hva med singlet?

Jeg liker ikke singlet. Synes det er mye finere med en T-skjorte som sitter stramt over armene eller en opprullet skjorte.

Anonymkode: 0f7c3...0ba

• Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (På 25.12.2022 den 16.13):

Finnes mye truser og bokse som løfer penis så det bli stor bule forran

Disse liker vi! Og jeg som kvinnen i forholdet elsker de typene som kan åpnes forran med trykknapper eller glidelås sånn at pikken kan velte ut når vi er klare for å sette i gang 🤤

Anonymkode: a97a1...df2

Skrevet

Takk for svar dere :) Jeg tenkte at å velge en bokser uten hull var å legge innsatsen veldig lavt. Men jeg får heller legge inn arbeidet på andre områder. Når unger er i sengs og oppvaksen gjort, så spørs det om det å finne fram dressen er det helt store. Men jeg skjønner poenget der :)

Akkurat det med prostataen tror jeg nok jeg trenger litt mer forklaring på for å se linken med sexy bekledning.

Skrevet
M35+ skrev (7 timer siden):

Takk for svar dere :) Jeg tenkte at å velge en bokser uten hull var å legge innsatsen veldig lavt. Men jeg får heller legge inn arbeidet på andre områder. Når unger er i sengs og oppvaksen gjort, så spørs det om det å finne fram dressen er det helt store. Men jeg skjønner poenget der :)

Akkurat det med prostataen tror jeg nok jeg trenger litt mer forklaring på for å se linken med sexy bekledning.

Poenget er nok at vi kvinner ikke tenner visuelt på samme måten av sexy kropp/klær osv. Vi tenner først og fremt i hjernen, ikke med øynene. Så skal du få henne mer i humør må dere nok finne ut av hva som tenner henne, hvordan hun selv kan fantasere og vekke sin egen lyst. 

Jeg hadde lav sexlyst i over 10 år med min mann, fordi han i liten grad ville eksperimentere og jeg ikke turte å utforske mine egne lyster siden han var tilbakeholden. Så fant vi gradvis ut av det. For meg er det helt nødvendig å føle meg ren, pen og sexy for å tenne. Og jeg fantaserer i korkant, om det jeg vil vi skal gjøre, har gjort eller hadde gjort dersom det ikke fantes hemninger her i verden. Jeg må bruke tid på å ta vare på meg selv, barbere meg, bruke parfyme osv. Uten dette blir det ingen sex. 

Men JEG var selv den som styrte dette. Jeg startet med å kikke på erotiske bilder på nett, helst i svart hvitt og fant det jeg likte og utforsket mer ut i fra det. Jeg setter av tid til å stelle meg, og mannen lar meg få en pause i hverdagen slik at jeg får roe ned, med en kaffe og gjere erotiske bilder. Det blir nok vanskeligere for deg å sette i gang en slik oppdagelse hos din partner. Men poenget er uansett at det starter i hennes hode og ikke med at mannen har sexy undertøy på seg. Det markedet er mest rettet mot menn som pynter seg for andre menn og ikke for kvinner. 

Anonymkode: 37ec2...00a

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, M35+ said:

Boxer uten hull er allerede mer innsats enn mange andre gidder å legge i det, så hey, bonuspoeng til deg :ler:

Ikke tenk på forslagene som noe må gjøres rett før dere havner i senga. Det beste er å gjøre en innsats i hverdagen, så hun kan spinne videre på det hun liker i fantasien. Kvinner er så klart forskjellige, og noen tenner mer brått enn andre, men de aller fleste vil uansett sette pris på små ting som at du kjøpte med yndlingssjokoladen hennes da du var innom butikken, at du har gjort en innsats med utseendet (skal ikke mye til), et langt deilig kyss, selv om det ikke leder til sex der og da, osv. Alt dette skaper vedvarende godfølelse som bygger lyst over tid. Om du tar på pendressen og inviterer henne ut på lørdag, så kan det godt hende det fører til sex på lørdag, men det kan også hende minnet av deg i dressen fører til sex på onsdag.

Forspillet starter i hverdagen, ikke rett før samleiet.

• Liker 2
Skrevet

Synes sånne elefanttruser med snabel er dritsexy, hva med en slik?

Anonymkode: abcdd...cab

• Liker 1
Skrevet

Kona liker meg best med stilren tanga/string. Gjærne litt sporty type. Ikke brukt noe annet på mange år. Synes selv det er mest komfortabelt, så det er win-win. 

Anonymkode: 45f68...a52

Skrevet

En litt stor t-skjorte og tettsittende boxer/ tights synes jeg er sexy på min mann. Faller også for knestrømper på ham. Spesielt tubesokker. Men nikkersstrømper er ikke helt feil det heller. 

Anonymkode: 662d6...e73

Skrevet

Mulig jeg er litt utenfor nå,  men jeg fikk på typen en av mine litt sexy truser, og det så egentlig passe frekt ut når han ble hard i den😊

Anonymkode: e1263...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...