Gjest vimse Skrevet 14. desember 2005 #21 Skrevet 14. desember 2005 :grine2: :grine2: Herreli så morsomt!! Den setningen om eggstokkene som så dagsrevyen.. JaneHow, jo jeg tok den, men tenkte kanskje du hadde hele greia på engelsk, sånn greit å klippe ut og lime inn liksom
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #22 Skrevet 15. desember 2005 Magesjau Bygdeoriginalen Olav hadde fått jobb på slakteriet, Vestlandske Salgslag, i Kristiansund som vikar, og var blitt bedt med på salgslagets hyggekveld som ble avholdt i kantina. Han Olav var meget glad i å både ete og drikke, og ut på kvelden hadde han både forspist seg og gått på en snurr. Olav fikk magesjau og prøvde å finne et ledig toalett, men alt var opptatt! Da la han på firsprang ut av bygningen og etter å ha dradd ned buksa satte han bakenden over en murkant og lot det stå til. To arbeidskompiser hadde fått med seg at han var blitt dårlig og ville holde litt ap med Olav. De skyndte seg så fort som råd var, inn på slakteriet og fant fram noen tarmer og litt innvoller. Deretter snek de seg rundt ham der han satt med rompa bar over murkanten og ubemerket greide de å få plassert tarmene i nedslagsfeltet til Olav. Deretter gikk de opp på julebordet igjen. En times tid senere kom Olav bleik og svett opp i kantina igjen, og kompisene skyndte seg bort til ham for å fortelle hvor dårlig han så ut. Da sa Olav: - Eg var so dårleg at eg dreit ut både skit og tarmer og mere til, men med to fingre og litt tolmod fekk no eg dytta alt oppatt på plass til slutt!" Mvh Yvonne ← vESTLANDSKE SALGSLAG FINNER OG HAR ALDRI VERT I KRISTIANSUND
Gjest ASTERS Skrevet 15. desember 2005 #23 Skrevet 15. desember 2005 En kort sex og spøkelseshistorie....... Det gikk i døren.......
Gjest vimse Skrevet 15. desember 2005 #24 Skrevet 15. desember 2005 En kort sex og spøkelseshistorie....... Det gikk i døren....... ← :grine2: Den var god, sånn midt på natten
Anglofil Skrevet 15. desember 2005 #25 Skrevet 15. desember 2005 vESTLANDSKE SALGSLAG FINNER OG HAR ALDRI VERT I KRISTIANSUND ← Eh, sikkert ikke, det er en vits jeg har fått av noen andre. Don't blame the messenger. Kanskje det et et Vestlandsk selskap som har etablert seg i Kristiansund. Mvh Yvonne
Gjest vimse Skrevet 3. januar 2006 #26 Skrevet 3. januar 2006 I DAG FIKK JEG DEN!!! ENDELIG!!!!! Og for å dele den med alle la jeg den selvfølgelig til i signaturen
Sniglå Skrevet 4. januar 2006 #27 Skrevet 4. januar 2006 I DAG FIKK JEG DEN!!! ENDELIG!!!!! Og for å dele den med alle la jeg den selvfølgelig til i signaturen ← Vet ikke om det er fordi det er litt tidlig på morgenen, men nå måtte jeg seriøst le!! :grine2:
Frøken Labb Skrevet 15. desember 2006 #28 Skrevet 15. desember 2006 I DAG FIKK JEG DEN!!! ENDELIG!!!!! Og for å dele den med alle la jeg den selvfølgelig til i signaturen ← Nå ble jo jeg veeeeldig nysgjerrig... Den står jo ikke lenger i sihnaturen din. Husker du den?
Gjest vimse Skrevet 15. desember 2006 #29 Skrevet 15. desember 2006 Herreli som jeg skvatt da denne tråden smalt opp igjen Oj, jo jeg vet den vitsen ligger en vei, skal se om jeg kan finne den
Gjest vimse Skrevet 15. desember 2006 #30 Skrevet 15. desember 2006 TADAAAAAA: Det var to bananer som var ute og gikk. Den ene var gul og den andre var grønn. Den grønne gikk litt i forveien, og så gjemte den seg bak en busk. Da den gule bananen litt etter kom gående forbi busken, hoppet den grønne bananen frem og sa: ¨Bب! ¨Åh¨, sa den gule bananen, ¨så umoden du er¨...
Frøken Labb Skrevet 15. desember 2006 #31 Skrevet 15. desember 2006 Har jeg ikke hørt før, og det er jo en typisk ketchup-barne-vits... Hehe, og den er jo så enkel at jeg kanskje husker den.
Hu i Svingen Skrevet 16. desember 2006 #32 Skrevet 16. desember 2006 Takker, trengte en sånn tråd nå...
Luzi Skrevet 20. desember 2006 #33 Skrevet 20. desember 2006 denne var litt skjønn: Vet du forskjellen på president Bush og "American Idol"? På "American Idol" vinner den som får flest stemmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå