AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Kanskje feil emne😬 Men hvorfor er menn så ekle? Kan komme på flere scenarioer men akkurat nå sitter jeg i bilen på en parkeringsplass også er det en mann som står rett foran bilen og STIRRER PÅ MEG. Måtte se ned i 5 minutter før han tok hintet og gikk.. Anonymkode: bb638...bd5 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Enkelte menn er slik. De andre er det ikke. 6 3
Troyamin Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje feil emne😬 Men hvorfor er menn så ekle? Kan komme på flere scenarioer men akkurat nå sitter jeg i bilen på en parkeringsplass også er det en mann som står rett foran bilen og STIRRER PÅ MEG. Måtte se ned i 5 minutter før han tok hintet og gikk.. Anonymkode: bb638...bd5 Hva med å spørre han om hvorfor han kikker på deg? Men neida, det er bedre å tro det verste med én gang...!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje feil emne😬 Men hvorfor er menn så ekle? Kan komme på flere scenarioer men akkurat nå sitter jeg i bilen på en parkeringsplass også er det en mann som står rett foran bilen og STIRRER PÅ MEG. Måtte se ned i 5 minutter før han tok hintet og gikk.. Anonymkode: bb638...bd5 Stirr tilbake, le gjerne litt også. Om du framstår som gal, forsvinner de fort 😅 Anonymkode: bacd1...647 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Jeg blir også overrasket over hvor hyppig jeg treffer på creeps. Selvfølgelig er ikke alle menn slik, men overraskende mange. Anonymkode: 1109d...954 6
MortenMunkholm Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Så på bakgrunn av at en psycho står og stirrer på deg, må jeg forsone meg med at jeg er ekkel i dine øyne. Det er ikke bare, bare å være mann:) 8 3 1
K.B. Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Flere spørsmål i føljetongen med idiot spørsmål... Fordi TS stiller et idiotisk spørsmål, så gir det ikke meg grunnlag for å spørre: "hvorfor stiller kvinner dumme spørsmål?" 5 1
MortenMunkholm Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir også overrasket over hvor hyppig jeg treffer på creeps. Selvfølgelig er ikke alle menn slik, men overraskende mange. Anonymkode: 1109d...95Dette Dette er notert og jeg tar det opp på neste mannemøte for Oslo og omegn i februar! 7 1
Macro Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Tror veldig mange kvinner innbiller seg at de blir utsatt for creeps. Og dersom det stemmer at vedkommende faktisk nistirra i 5 minutter så sier det seg selv at personen er rar. Finner mange rare kvinner også. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Enkelte menn er slik. De andre er det ikke. Det er sant, men mange menn er ekle Anonymkode: bb638...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 MortenMunkholm skrev (3 minutter siden): Dette er notert og jeg tar det opp på neste mannemøte for Oslo og omegn i februar! Du kan jo hvertfall anerkjenne at mange menn har et vanskelig kvinnesyn og oppfører seg grenseløst i større eller mindre grad, uten at du går rett i forsvar og føler deg krenket? Er jo ikke sikkert du merker så mye til det heller, siden du strengt tatt ikke er kvinne? En voldtektsmann kan jo være helt kul mot deg, og virke som en kjernekar. Anonymkode: 1109d...954 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 MortenMunkholm skrev (11 minutter siden): Så på bakgrunn av at en psycho står og stirrer på deg, må jeg forsone meg med at jeg er ekkel i dine øyne. Det er ikke bare, bare å være mann:) En? Dette er ikke første gang. Jeg opplever det så og si hver gang jeg er ute i offentligheten. Blir også sjekket opp på jobben av eldre menn, det er ubehagelig. Men som sagt ikke alle menn Anonymkode: bb638...bd5 1
Macro Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du kan jo hvertfall anerkjenne at mange menn har et vanskelig kvinnesyn og oppfører seg grenseløst i større eller mindre grad, uten at du går rett i forsvar og føler deg krenket? Er jo ikke sikkert du merker så mye til det heller, siden du strengt tatt ikke er kvinne? En voldtektsmann kan jo være helt kul mot deg, og virke som en kjernekar. Anonymkode: 1109d...954 Og i følge KG er det påfallende mange damer som har et vanskelig mannesyn. Kjønnshat er en uting uansett. Klart menn reagerer når menn generaliseres så heftig som det feks blir gjort her på KG. 3
MortenMunkholm Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du kan jo hvertfall anerkjenne at mange menn har et vanskelig kvinnesyn og oppfører seg grenseløst i større eller mindre grad, uten at du går rett i forsvar og føler deg krenket? Er jo ikke sikkert du merker så mye til det heller, siden du strengt tatt ikke er kvinne? En voldtektsmann kan jo være helt kul mot deg, og virke som en kjernekar. Anonymkode: 1109d...954 Den dagen du klarer å krenke meg, er samme dagen lussekatter leker med garnnøster:) De aller fleste farlige folk er menn. Jeg også vet det. 3 2
svartkatt Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 (endret) Er du gammel nok til å kjøre bil? Endret 23. desember 2022 av svartkatt
Frøkenfryden Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 Kan trøste deg med at med litt annen kropp pga sykdom, og tidvis bruk av rullestol så stirrer folk tidvis MYE. Også mer enn 5 minutter, også akkompagnert av utsagn og hysjing eventuelt «så flink du er». ( føler selv at jeg er flinkere når jeg jobber på sykehus som psykolog, men heyyy hvis du syns min evne til å å plukke med meg epler selv i butikken er prisverdig så tar jeg imot jeg). Menn, kvinner, barn, alle aldre. Jeg bytter gjerne inn det mot en rar mann i ny og ne. 🙃😂 ( jeg antar for øvrig at folk flest er ok og man trekkes lett mot annerledeshet med øynene så det plager meg ikke kjempemye, men litt slitsomt innimllom.) 2 2
Gjest PanteneProVVV Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 Menn er da ikke ekle! De er HERLIGE!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 Projeksjon er en forsvarsmekanisme der en person tillegger sine egne frykt eller ønsker på noen eller noe annet. Dette kan føre til misforståelser og konflikter i relasjoner. Projeksjon kan være en måte for mennesker å unngå å håndtere sine egne følelser. Anonymkode: ba6d0...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 Hvorfor noen menn kan oppfattes som skremmende av kvinner, kan det være mange grunner til. Her er noen mulige årsaker: - De kan utvise upassende eller uønskede atferder, som å gjøre uønskede fremskritt eller kommentarer, invadere personlig plass, eller stirre på en måte som gjør at en kvinne føler ubehag. - De kan ha en utstråling eller utseende som gjør at en kvinne føler seg truet eller usikker, som å se aggressive eller uforutsigbare ut. - De kan ha en historie med voldelig eller manipulerende atferd, som kan skape en følelse av mistro eller frykt hos kvinner. Anonymkode: ba6d0...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Macro skrev (På 23.12.2022 den 14.18): Tror veldig mange kvinner innbiller seg at de blir utsatt for creeps. Og dersom det stemmer at vedkommende faktisk nistirra i 5 minutter så sier det seg selv at personen er rar. Finner mange rare kvinner også. Jeg vedder på at du som skrev denne er mann. Blir som om jeg som hvit skulle sagt "veldig mange svarte innbiller deg at de blir utsatt av rasisme". Problemet- jeg er ikke i de aktuelle gruppen, så har ikke som hvit erfaringene fra et helt liv med div opplevelser som for meg er ukjent. Dette er den største tankerekken vi mennesker gjør. Og det er menneskelig Fordi vi har bare vår egen erfaring og referanse å gå utifra. Å ytre seg på vegne av en gruppe vi aldri har hatt spesiell innsikt i blir derfor uten mening. Anonymkode: e900d...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå