AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 God jul til deg som feirer alene, til deg som har mistet en du er glad i, til deg som sliter med regningene, til deg som er arbeidsledig, til deg som feirer uten barna, til deg som har en klump i magen, til deg som er ufrivillig barnløs, til deg som må feire med noen du ikke liker, til deg som gruer deg til julekvelden, til deg som ikke får noen pakker, til deg som er midt oppi ett samlivsbrudd, til deg som sliter med helsen og til deg som sliter med økonomien, til deg som sliter med alkohol og til deg som gruer deg til andres alkoholkonsum. Og til deg som har det som plommen i egget og bare nyter julefreden. Husk på alle i juletiden, også de som ikke tørr å være åpne om det som er vanskelig. God jul til alle 🎄Ta vare på de rundt deg og de som ikke har så mange rundt seg. Anonymkode: 70a5f...f78 11
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Så fint skrevet. ❤️ Takk, og god jul til deg også! Anonymkode: d3930...ac0 3
H a n n e Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 God jul fra en familie på 3 med omgangsyken 🤢🤮❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Så vakkert, TS❤️ Riktig god jul til deg! Og god jul til alle andre som leser dette❤️ Anonymkode: ceee5...d72 2
Blondine Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Noe av det fineste jeg har lest her❤️God jul. 2
Nymerïa Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 God jul til deg også. Og til resten av dere, med spesiell omtanke for de av dere som har fått juleplanene avlyst på grunn av sykdom. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Tusen takk❤️ Dette var nydelig å lese. Tror dette må være den tyngste julen jeg har hatt, er så lei, vil så gjerne bare forsvinne, men her sitter jeg og later som at alt er fint. Innerst inne har jeg gitt opp, har en stor klump i magen som ikke går bort og det er ingen andre enn meg som har forårsaket det - men julen har også noen fine øyeblikk, hvor alt er glemt for et øyeblikk og man har det genuint bra i disse små øyeblikkene. God jul til deg også❤️ Anonymkode: 207f9...c25 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 God jul❤ Anonymkode: 2dcd2...055 2
Embla Othea Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 God jul ❤️ Dette må være den tyngste julen jeg har hatt 😶 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): God jul ❤️ Dette må være den tyngste julen jeg har hatt 😶 Sender deg en lang og god klem❤️ Håper du får noen fine øyeblikk innimellom, og at ting letner for deg med tiden. Anonymkode: ceee5...d72 2
SmuleSMitt Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 God jul allesammen! Ikke gi dere! Noen ganger må man kjempe seg igjennom tøffe perioder. Det er en tid for alt. Tid for å kjempe og slite og nesten bare overleve, tid for å så og gjøre en innsats i håp om noe bedre, og tid for å høste av det man har sådd og glede seg over egen innsats. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #12 Skrevet 24. desember 2022 God jul! Anonymkode: 613d9...c52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå