AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Noen med erfaring? Går det over av seg selv eller må jeg ha antibiotika? Typisk å få det rett før jul, når ingen leger er tilgjengelige 😅 Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Hvis det er i tidlig fase så hjelper det for meg med melkesyrebakterier, enten den pilla en dytter opp der, eller i nød også et halvt beger yogurt naturell. Anonymkode: e1ae8...013 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er i tidlig fase så hjelper det for meg med melkesyrebakterier, enten den pilla en dytter opp der, eller i nød også et halvt beger yogurt naturell. Anonymkode: e1ae8...013 Oi, takk for bra tips. Det skal jeg teste Pille først 😛 -TS Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, takk for bra tips. Det skal jeg teste Pille først 😛 -TS Anonymkode: 5165e...bbd Hehe enig! Jeg liker denne, sett den inn før du legger deg så gjør det ofte jobben bedre om natta når det får være i fred der, samme hva du bruker. Og om du skal prøve yogurt så la den bli romtempratur 😄 https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/irritasjon-kloe-og-sopp/lactal-balance-vagitorier,5000867?gclid=EAIaIQobChMI-q_Z9rmP_AIVVYfVCh3F3AKuEAQYAiABEgJzmPD_BwE Anonymkode: e1ae8...013 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe enig! Jeg liker denne, sett den inn før du legger deg så gjør det ofte jobben bedre om natta når det får være i fred der, samme hva du bruker. Og om du skal prøve yogurt så la den bli romtempratur 😄 https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/irritasjon-kloe-og-sopp/lactal-balance-vagitorier,5000867?gclid=EAIaIQobChMI-q_Z9rmP_AIVVYfVCh3F3AKuEAQYAiABEgJzmPD_BwE Anonymkode: e1ae8...013 Hahaha, kald yoghurt hørtes helt herlig ut 😅 Takk! Har funnet et apotek i nærheten som har den på lager. Du er super ❤️ -TS Anonymkode: 5165e...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Ingenting fungerer. Når du spør her inne, så får du høre kjerringråd. Du trenger antibiotika for å bli kvitt det. Jeg fikk dette i rundt julen 2020, og jeg prøvde alt. Melkesyretabletter, Biola og det ene og det andre. Det fungerte ikke. Måtte likevel ha antibiotika Anonymkode: f5b48...49c 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Ikke yoghurt!!!! Kjøp stikkpiller på apoteket. Anonymkode: 0c7a7...256 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingenting fungerer. Når du spør her inne, så får du høre kjerringråd. Du trenger antibiotika for å bli kvitt det. Jeg fikk dette i rundt julen 2020, og jeg prøvde alt. Melkesyretabletter, Biola og det ene og det andre. Det fungerte ikke. Måtte likevel ha antibiotika Anonymkode: f5b48...49c Jeg prøver uansett de stikkpillene først jeg, får uansett ikke kommet meg til noen gynekolog eller lege før etter jul. Verdt forsøket -TS Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke yoghurt!!!! Kjøp stikkpiller på apoteket. Anonymkode: 0c7a7...256 Det er planen 😀 -TS Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingenting fungerer. Når du spør her inne, så får du høre kjerringråd. Du trenger antibiotika for å bli kvitt det. Jeg fikk dette i rundt julen 2020, og jeg prøvde alt. Melkesyretabletter, Biola og det ene og det andre. Det fungerte ikke. Måtte likevel ha antibiotika Anonymkode: f5b48...49c AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke yoghurt!!!! Kjøp stikkpiller på apoteket. Anonymkode: 0c7a7...256 Jeg har hatt dette flere ganger, hvis der er en tidlig fase så fungerer det å bombardere det med melkesyre og jevne ut bakteriekulturen slik, men har det kommet godt i gang så er det bare antibiotika som hjelper ja, derfor jeg skrev tidlig fase også. Og et beger yogurt naturell har hjulpet når ingenting annet var tilgjengelig 😄 Anonymkode: e1ae8...013 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hahaha, kald yoghurt hørtes helt herlig ut 😅 Takk! Har funnet et apotek i nærheten som har den på lager. Du er super ❤️ -TS Anonymkode: 5165e...bbd Bare hyggelig, håper det hjelper! ❤ Anonymkode: e1ae8...013 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 Vil råde deg til å ta en tur til legen. Lokale melkesyrebakterier mot bakteriell vaginose har ikke klinisk bevist effekt. Det skader ikke heller, men sannsynligvis vil det ikke hjelpe så mye. Bakteriell vaginose vil oftest gå over av seg selv, men ved plagsomme symptomer kan det være greit med en lokal antibiotikakur (vagitorier eller krem). Anonymkode: 373ea...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vil råde deg til å ta en tur til legen. Lokale melkesyrebakterier mot bakteriell vaginose har ikke klinisk bevist effekt. Det skader ikke heller, men sannsynligvis vil det ikke hjelpe så mye. Bakteriell vaginose vil oftest gå over av seg selv, men ved plagsomme symptomer kan det være greit med en lokal antibiotikakur (vagitorier eller krem). Anonymkode: 373ea...6f6 Det eneste som er plagsomt er lukt under sex. Merker ingenting ellers, verken utflod eller annet. Lukter helt normalt sånn utenom og. Tar meg en tur til legen etter jul (har sjekket alt av private muligheter, men ser ut til at alle har fri i jula) 😊 Skader ikke å prøve melkesyrebakterier når jeg uansett ikke har så sterke symptomer, og ikke får gjort noe mer likevel nå før neste år 😄 Takk for råd 😀❤️ -TS Anonymkode: 5165e...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg prøver uansett de stikkpillene først jeg, får uansett ikke kommet meg til noen gynekolog eller lege før etter jul. Verdt forsøket -TS Anonymkode: 5165e...bbd Du kan jo bare sende melding til legen og be om en kur. Anonymkode: a134a...c99 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan jo bare sende melding til legen og be om en kur. Anonymkode: a134a...c99 Det er vel ikke så mange leger som skriver ut antibiotika sånn uten videre? -TS Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke så mange leger som skriver ut antibiotika sånn uten videre? -TS Anonymkode: 5165e...bbd Hvis man vet at det er BV burde det ikke være noe stort problem. Anonymkode: a134a...c99
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis man vet at det er BV burde det ikke være noe stort problem. Anonymkode: a134a...c99 Jeg regner jo med det, men er ikke noen lege 😅 Har aldri fått antibiotika for urinveisinfeksjon uten prøve, for eksempel. Er vel forskjell på leger 😊 -TS Anonymkode: 5165e...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg regner jo med det, men er ikke noen lege 😅 Har aldri fått antibiotika for urinveisinfeksjon uten prøve, for eksempel. Er vel forskjell på leger 😊 -TS Anonymkode: 5165e...bbd Tja. Jeg tror jeg hadde kostet på meg en tur på legevakten hvis jeg hadde BV og legen ikke skrev ut kur. Det lukter helt hinsides ekkelt og andre merker det jo. Å gå til over nyttår hadde vært uaktuelt. Anonymkode: a134a...c99
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #19 Skrevet 23. desember 2022 Eventuelt kan du jo ta en videotime med en privatlege. Anonymkode: a134a...c99
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #20 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tja. Jeg tror jeg hadde kostet på meg en tur på legevakten hvis jeg hadde BV og legen ikke skrev ut kur. Det lukter helt hinsides ekkelt og andre merker det jo. Å gå til over nyttår hadde vært uaktuelt. Anonymkode: a134a...c99 Legevakten? Det er vel å ta litt i. Ingen andre enn han jeg har sex med merker det, og vi kommer ikke til å treffes i jula. -TS Anonymkode: 5165e...bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå