Polyester Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Ble sendt hjem fra jobb i dag med omgangssyke og kan selvfølgelig ikke ta med smittsom sykdom hjem til julemiddagen. Hva kan jeg gjøre for å gjøre det hyggelig for meg selv i morgen? 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Tenker du er såpass sliten i morgen etter et døgn med spy, at du er bare glad til for å ligge på sofaen, drikke te og se en god film på Netflix. God bedring og god jul! PS. Jeg var selv syk på en julaften. Det gikk helt fint. Anonymkode: 987ee...730 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Bor du alene? Har du litt gaver? Jeg ville tatt meg en rolig dag med pysj foran tvn, laget litt julemat eller bare bestilt noe jeg hadde lyst på. Avtalt familiemiddag i romjulen, og kanskje lagt inn en FaceTime-samtale med foreldre (?) når dere skal åpne gavene fra hverandre. 😊 Anonymkode: 6ddd6...78e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Så avslappende og deilig 😂 hadde bestilt meg digg mat på døren hvis jeg var klar for det imorgen, og sett mange episoder av noe på Netflix. Anonymkode: cf5b2...a53
Polyester Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bor du alene? Har du litt gaver? Jeg ville tatt meg en rolig dag med pysj foran tvn, laget litt julemat eller bare bestilt noe jeg hadde lyst på. Avtalt familiemiddag i romjulen, og kanskje lagt inn en FaceTime-samtale med foreldre (?) når dere skal åpne gavene fra hverandre. 😊 Anonymkode: 6ddd6...78e Vi feirer uten gaver og siden jeg er kvalm hele tiden nå blir det nok uten julemat også akkurat i år. Facetime er koselig forslag, den skal jeg bruke! Håper kvalmen går over så jeg i alle fall orker å se litt på tv og få bittelitt julestemning
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Ser dessverre ut som jeg også må bli hjemme i morgen. Feber, sår hals, og veldig veldig kvalm i halvannen uke. Håper på etm mirakel, men hvis ikke blir det sofa, pledd, og tv. Ikke første jula det skjer isåfall, går bra Anonymkode: 8194d...95e 2
Embla Othea Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Sofa, pledd, Netflix, god mat og hvile 😊 God bedring ❤️
Polyester Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser dessverre ut som jeg også må bli hjemme i morgen. Feber, sår hals, og veldig veldig kvalm i halvannen uke. Håper på etm mirakel, men hvis ikke blir det sofa, pledd, og tv. Ikke første jula det skjer isåfall, går bra Anonymkode: 8194d...95e Og det kommer flere juler etter denne ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Samme her! Akkurat nå går det et spor bedre, da jeg har klart å holde på vannet jeg har drukket. Men fy flate for noe dritt. Anonymkode: 407d9...6c0
Polyester Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her! Akkurat nå går det et spor bedre, da jeg har klart å holde på vannet jeg har drukket. Men fy flate for noe dritt. Anonymkode: 407d9...6c0 Bokstavelig talt og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå