Kalevala Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Vi planlegger nytt kjøkken, og lurer på hva din erfaring er med leveringstid fra IKEA nå for tiden? Vi har valgt Lerhyttan i sort. https://www.ikea.com/no/no/rooms/kitchen/guide-til-lerhyttan-svartbeiset-kjokken-pub2db0a91d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Kun ikea som kan gi en presis vurdering på det. Når du har tegnetime får de raskt sjekka om de har alle delene inne. Bestilte selv i sommer. Da hadde de 192 av 196 deler inne. Bestilte torsdag og fikk hjemlevering mandag ☺️ Anonymkode: 86e35...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Jeg har bestilt kjøkken derfra to ganger, juni 2019 og august 2022 og begge gangene var det ingen problemer med leveringstid, kjøkkenet kom levert på døra et par dager etter bestilling. Den første gangen hadde de alt inne og den andre gangen var det et underskapslys som ikke var inne. Kjenner ei som bestilte for et par uker siden og hun fikk også levert kjøkkenet etter et par dager. Anonymkode: f2d1e...441 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Jeg vurderer Ikeakjøkken. Har noen spørsmål. Bestilte dere mål til tegning først? Hvitevarer fra Ikea? Kan de rive ned og kjøre bort gammel kjøkken? Setter de det opp for deg? Må du bestille elektriker og rørlegger utenom samtidig som kjøkkenet, eller fulgte det med? Hvor mye kom ca alt på og var du/dere fornøyd? Anonymkode: 69a66...116
Snok1 Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 Gjorde alt selv, og ble veldig fornøyd. Kom på ca 200k for et helt kjøkken på 15m2 med hvitevarer fra Miele.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer Ikeakjøkken. Har noen spørsmål. Bestilte dere mål til tegning først? Hvitevarer fra Ikea? Kan de rive ned og kjøre bort gammel kjøkken? Ja Setter de det opp for deg? Ja Må du bestille elektriker og rørlegger utenom samtidig som kjøkkenet, eller fulgte det med? Ja det må du Hvor mye kom ca alt på og var du/dere fornøyd? Anonymkode: 69a66...116 Anonymkode: 03acf...102
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 On 12/27/2022 at 6:03 AM, AnonymBruker said: Jeg vurderer Ikeakjøkken. Har noen spørsmål. Bestilte dere mål til tegning først? Hvitevarer fra Ikea? Kan de rive ned og kjøre bort gammel kjøkken? Setter de det opp for deg? Må du bestille elektriker og rørlegger utenom samtidig som kjøkkenet, eller fulgte det med? Hvor mye kom ca alt på og var du/dere fornøyd? Anonymkode: 69a66...116 Ja, det kom noen hjem til oss og målte opp før vi tegnet inn på programmet til Ikea. Vi har noen hvitevarer fra Ikea og noen fra andre steder. Tjenester fra montera kan bestilles gjennom Ikea, de rev og kjørte bort gammelt kjøkken og satt opp nytt. Merk at Montera har lenger ventetid enn Ikea, så om man vil ha kjøkken opp så fort som mulig er det best å gjøre det selv. Elektriker og rørlegger kan ordnes gjennom Montera. Vi var fornøyd begge gangene vi har kjøpt, det eneste er at Montera ikke alltid har så god kundeservice (vanskelig å få tak i de og gir ikke beskjed ved forsinkelser er vår erfaring). Så har man mulighet å bygge selv eller bruke håndverkere man kjenner til ville jeg gjort det. Pris var vel rundt 100.000. Anonymkode: f2d1e...441
Kalevala Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 6.03): Jeg vurderer Ikeakjøkken. Har noen spørsmål. Bestilte dere mål til tegning først? Hvitevarer fra Ikea? Kan de rive ned og kjøre bort gammel kjøkken? Setter de det opp for deg? Må du bestille elektriker og rørlegger utenom samtidig som kjøkkenet, eller fulgte det med? Hvor mye kom ca alt på og var du/dere fornøyd? Anonymkode: 69a66...116 Bestilte dere mål til tegning først? Vi målte opp selv, og la inn målene i tegningen. Hvitevarer fra Ikea? Ja, med unntak av platetopp. Kan de rive ned og kjøre bort gammel kjøkken? Det vet jeg ikke. Vi skal gjøre det selv. Dvs. vi river ned og selger på Finn. Da kommer noen og henter det, og vi slipper kjøringen. Setter de det opp for deg? Det kan de, mot ekstra betalt. Vi skal gjøre det selv. Må du bestille elektriker og rørlegger utenom samtidig som kjøkkenet, eller fulgte det med? Det følger ikke med. Hvor mye kom ca alt på og var du/dere fornøyd? Selve kjøkkenet kommer på 160 000,-. I tillegg kommer alt forarbeidet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå