Geojak Skrevet 24. desember 2022 #21 Skrevet 24. desember 2022 Som mann sørger jeg for å være ren hver kveld, med dusj, håndvask eller våtserviett for å unngå lukt. Redd for st hun skal vemmes av dårlig lukt fra meg. Jeg har gjennom 35 år aldri opplevet at fruen lukter eller smaker vondt når jeg går ned på henne. Var litt skeptisk en gang, vi hadde vært på fottur i fjellet i noen dager, eneste «vask» var et bad i kaldt fjellvann på ettermiddagen. Den kvelden i teltet ble hun lysten på kos, og som vanlig ville hun at jeg skulle gå ned på henne. Jeg tenkte jo det ville bli ugreit etter noen dager uten dusj, men gikk ned likevel. Fjellvannet hadde nok gjort sitt, ingen ubehagelig smak eller lukt. Men hun var kåt og våt, så det hadde nok renset seg selv der nede.
Geojak Skrevet 24. desember 2022 #22 Skrevet 24. desember 2022 Historisk har jo menn gått ned på kvinner også i en tid der det ikke var dusjing hver dag.. Så tror ikke man skal være så bekymret for å være ren nok. Google cunnilingus, så dukker det også opp historiske bilder, fra en tid der såpe og vann ikke ble brukt hver dag.. https://en.wikipedia.org/wiki/Cunnilingus#/media/File:Achille_Devéria_erotism.jpg
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #23 Skrevet 24. desember 2022 Her må du jo bare forstå at et underliv kommer til å smake kjønn. Anonymkode: fc880...346 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå