AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Skrevet 22. desember 2022 Jeg har veldig god hygiene, og jeg vet jeg lukter godt. Men, av en eller annen grunn så føler jeg meg aldri ren nok «der nede» når en mann skal ned på meg. Selv om jeg akkurat har dusjet (bruker alltid intimsåpe blabla). Jeg er altså ren, og det lukter ingenting. Men når en mann skal ned, og vi kysser etterpå, så smaker jeg «fitte». Det er ikke noe ekkel smak, ingen fiskelukt eller noe kvalmende. Samtidig vet jeg at vi alle har en egen lukt og smak. Men hvordan klarer dere å smake ingenting? Jeg drikker masse vann og spiser svært lite krydret mat osv. Men det ødelegger veldig for meg om en mann skal ned, for jeg blir helt stresset på om det smaker noe rart og da unngår jeg alltid at noen skal ned på meg. Noen som har tips til hvordan man kan smake ingenting eller lite? Anonymkode: 34b57...d4d
Diskusjon69 Skrevet 22. desember 2022 #2 Skrevet 22. desember 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har veldig god hygiene, og jeg vet jeg lukter godt. Men, av en eller annen grunn så føler jeg meg aldri ren nok «der nede» når en mann skal ned på meg. Selv om jeg akkurat har dusjet (bruker alltid intimsåpe blabla). Jeg er altså ren, og det lukter ingenting. Men når en mann skal ned, og vi kysser etterpå, så smaker jeg «fitte». Det er ikke noe ekkel smak, ingen fiskelukt eller noe kvalmende. Samtidig vet jeg at vi alle har en egen lukt og smak. Men hvordan klarer dere å smake ingenting? Jeg drikker masse vann og spiser svært lite krydret mat osv. Men det ødelegger veldig for meg om en mann skal ned, for jeg blir helt stresset på om det smaker noe rart og da unngår jeg alltid at noen skal ned på meg. Noen som har tips til hvordan man kan smake ingenting eller lite? Anonymkode: 34b57...d4d Nytter ikke hvor "ren" du er før han setter igang, du vil jo bli fuktig og få smak der nede av at han holder på. Ser ikke problemet, mannfolk som liker å gi oral sex tenner som regel på den smaken/lukten. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #3 Skrevet 22. desember 2022 Ja, når du blir kåt, utskiller det seg vel sitt sekreter som gir en viss fittesmak. Og tro meg, ihvertfall for min del så er det den jeg vil ha Anonymkode: 2b274...fa2 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Det hadde vært lurt å skaffe seg litt kunnskap om kroppen. Helst fra seriøse nettsteder. Anonymkode: c6450...614
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Altså jo mer du vasker underlivet ditt så kan du få ubalanse i floraen og sopp og det vil lukte fælt. Når en kvinne blir opphisset så utskiller vagina smøring for samleie, og så lenge du vasker og vasker så kan det bli ubalanse og da er det ikke så greit å ha oralsex. Når du smaker på din egen smak fra underlivet og du sier det smaker bra, så er underlivet ditt bra nok for mannen. Han hadde garantert ikke slikket deg hvis det luktet og smakte fælt. Så du må begynne å prøve å nyte det og tro på at han liker smaken av deg. Så vask deg normalt men ikke overdriv som sagt. Anonymkode: 842c2...85c 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Hos meg smaket det søtt. Det er bare å teste selv, dra over med handa. Nå vasker jeg skikkelig med ordentlig såpe og tuller ikke med "intimsåpe", "bare vann", og det fjaset der da. Anonymkode: 47e5d...310
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Selv ren fitte smaker fitte, og selv ren kuk smaker kuk. Det er slik det skal være. Eneste som tar bort slikt er sterk mannesåpe, som smaker mye mer ekkelt enn naturlig ren smak. Hilsen bifil, som har smakt en del på begge deler. Anonymkode: 9aa1a...69b 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #8 Skrevet 22. desember 2022 Det er ikke mulig å smake "ingenting"(vann). Fitte smaker fitte og sånn er det bare Akuratt som at kuk og sæd også smaker Anonymkode: 8815f...9a1 2 2
Geojak Skrevet 22. desember 2022 #9 Skrevet 22. desember 2022 Nå er jo smak og lukt endel av gleden og nytelsen ved å slikke en kvinne, så ikke forsøk å få den bort. Så lenge jeg er tent og lysten selv smaker hun alltid herlig. Du behøver jo ikke like smaken eller lukten så lenge han liker og setter pris på den. 1
Astramare Skrevet 22. desember 2022 #10 Skrevet 22. desember 2022 (endret) Nå er det vel normalt å lukte og smake fitte, det er sikkert noen som er heldige eller flinkere med hva man inntar seg som gjør at man kanskje smaker søtere, men nå er det jo ikke meningen at vi skal smake godteri heller. Så lenger du har god hygiene, vasker og tørker deg før intimitet, ikke bruker eller bruker for mye intim såpe som kan gi deg sopp eller har kjønnssykdom som gir dårlig lukt og smak, så burde du ikke bekymre deg, det er bare naturlig. Endret 22. desember 2022 av Astramare 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 At det smaker ingenting er turnoff for meg. Det er jo naturlig med smak, og en helt steril og smakløs fitte gir meg lite. Synes det er nedtur om dama insisterer på å dusje rett for oralsex. Og såpe har ingenting der ned å gjøre! M40 Anonymkode: 74602...128 4 1 1
svartkatt Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 Hvis du liker og tåler ananas kan du drikke eller spise endel av det.. så smaker du søtere. Hvorfor ikke smake sjøl først hver gang forresten? Ellers må du lære deg å bli mer avslappet og trygg i egen kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Det er jo kåtheten som medfører at det blir smak der nede, men det smaker ikke vondt. Du vil antagelig kunne kjenne at det smaker litt søtt rundt eggløsning og litt syrligere senere i syklusen. Helt normalt, og jeg har aldri opplevd at menn synes det er annet enn opphissende. Anonymkode: f053c...44a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 Den smaken skal være der😄 Saftene som kommer når damer blir opphisset har en smak som menn liker, så lenge man er frisk og vanlig ren. Så ikke prøv å få den bort! La nå mannen kose seg med smaken mens du slapper av og nyter☺️ Anonymkode: 9b1cd...d85 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #15 Skrevet 24. desember 2022 On 12/23/2022 at 7:16 AM, AnonymBruker said: Men hvordan klarer dere å smake ingenting? Man skal ikke smake eller lukte ingenting. Anonymkode: faa7f...d0f 1
Helene Skrevet 24. desember 2022 #16 Skrevet 24. desember 2022 Vi damer vasker oss. Hva med mannfolka? Min x var skikkelig flink med hygiene. Erfaringsmessig menn vasker seg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #17 Skrevet 24. desember 2022 Nå vasker jo kvinner - og menn - seg nedentil for å få vekk tisselukt, dopapir rester og utflod. Når man er i senga og begynner å bli kåt SÅ kommer jo f*ttesaften, så menn får den herligheten uansett om man lukter rent rett før. Man får jo ikke den saften før man kommer i gang med aktivitetene og BLIR kåt så skjønner ikke problemet med at man rengjør seg før akten. Med mindre det aktuelle mannfolket elsker smakt og lukt av tiss og utflod vel og merke. Anonymkode: d7d92...0a3 1
Helene Skrevet 24. desember 2022 #18 Skrevet 24. desember 2022 Må bare si, jeg har klaget på mannen som ikke kunne ha sex med mindre at vi begge var nydusjet. Dvs, all impulsivitet var borte. Dette er delte meninger. Jeg elsket en nyvasket mann.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #19 Skrevet 24. desember 2022 Altså ja. Foretrukker nyvaket menn. Penis er ikke selvrensende sliv vaginaen er. Det betyr ikke at vi kvinner ikke skal vake oss utenpå, men selve kjeden er selvrensende og vaks av den vil gi sopp og div. Spyl evt med vannetter sex for å slippe lekke sæd i mange dager etterpå om du har fast partner. Eller vil bare uballanse oppstå. Og da vil hvertfall lukt oppstå etterhvert, i tillegg til kløe av sopp og drit- Anonymkode: 8d1ee...78a 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #20 Skrevet 24. desember 2022 Kraftig rekelukt er det nok🦐🍤 Anonymkode: e3a68...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå