Gå til innhold

Flere stillinger i løpet av akten?

Fremhevede innlegg

Gjest Ikke nå
Skrevet

Er dere ofte innom mange forskjellige stilinger i løpet av sexakten?

Jeg er egentlig ikke så vant til det, men med ny partner må vi gjerne innom flere for å finne en som passer begge. Mulig litt presentasjonsangt, men er ikke vant til å måtte prøve så mange stillinger (2-3)....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet

Kommer helt an på stemninga ;)

Er det den dagen kan vi godt kjøre 5-6 stillinger

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Det varierer fra en til mange. Akkurat hvor mange vet jeg ikke (og én er kjappisvarianten), vi er dårlige på loggføring.

Skrevet

Doggy er iallfall et must, og beina over skuldrene. Og sidelengs, og jente-sidelengsguttedoggy kombinert. Og misjonærblabla og stående er heller ikke galt.

Mer krever ikke ei jente.

Jo ridning.

Skrevet
Doggy er iallfall et must, og beina over skuldrene. Og sidelengs, og jente-sidelengsguttedoggy kombinert. Og misjonærblabla og stående er heller ikke galt.

Mer krever ikke ei jente.

Jo ridning.

Må si meg enig i dette ja.. jentesidelengsguttedoggy? er det bakfra på siden liksom? Den og doggy er i allefall favoritter vil jeg si..

Sidelengs forfra syns jeg ikke så veldig mye om.. er så vanskelig å spre beina ordentlig..

Det der stående-tingen har jeg liksom ikke helt fått til enda, har ikke noen tips eller? :sjarmor:

Skrevet
Det varierer fra en til mange. Akkurat hvor mange vet jeg ikke (og én er kjappisvarianten), vi er dårlige på loggføring.

Slik er det her i huset også!

Skrevet

Er vant til at det prøves ut litt mer enn en stilling ja...

Skrevet
Må si meg enig i dette ja.. jentesidelengsguttedoggy? er det bakfra på siden liksom? Den og doggy er i allefall favoritter vil jeg si..

Sidelengs forfra syns jeg ikke så veldig mye om.. er så vanskelig å spre beina ordentlig..

Det der stående-tingen har jeg liksom ikke helt fått til enda, har ikke noen tips eller?  :sjarmor:

Jeg klarer aldri formulere meg når det gjelder denne stillingen, men skal prøve :P

Gutten er på knærne, og du ligger på siden med et bein på hver side av han oppi lufta. Eller den ene siden hvis du er ekstra akrobatisk, men jeg klarer ikke holde meg i ro på denne. Denne stillingen burde bli kalt saksa ;D

Skrevet
Jeg klarer aldri formulere meg når det gjelder denne stillingen, men skal prøve :P

Gutten er på knærne, og du ligger på siden med et bein på hver side av han oppi lufta. Eller den ene siden hvis du er ekstra akrobatisk, men jeg klarer ikke holde meg i ro på denne. Denne stillingen burde bli kalt saksa ;D

Hm.. tror faktisk ikke jeg skjønner helt enda.. :sjenert:

Altså; gutten står på knærne.. Så langt tror jeg at jeg er med! :hoppe:

Men så skjønner jeg liksom ikke helt hvordan du kan få et ben på hver side av han mens du ligger på siden.. eller, greit nok det, men er det mulig å få den inn da? var nettopp å prøvde med sambo (med klær da), men skjønner ikke det.. da må han i allefall ha knærne ekstremt langt opp.. :overrasket:

Unnskyld at jeg må ha det inn med t-skje.. :forvirret:

Skrevet

Å kulan, jeg er jo helt på styr! Sikkert fordi jeg ikke har sex mer for tiden nøff :(

Men her er greia, underste beinet ditt er på siden av han (ikke bak deg men foran deg) andre er oppå skuldra hans! Sånn går det når en blander alle stillinger i en :D

Prøvde dere også, med min feilinfo! haha :ler:

Skrevet
Hm.. tror faktisk ikke jeg skjønner helt enda..  :sjenert:

Altså; gutten står på knærne.. Så langt tror jeg at jeg er med!  :hoppe:

Men så skjønner jeg liksom ikke helt hvordan du kan få et ben på hver side av han mens du ligger på siden.. eller, greit nok det, men er det mulig å få den inn da? var nettopp å prøvde med sambo (med klær da), men skjønner ikke det.. da må han i allefall ha knærne ekstremt langt opp..  :overrasket:

:ler:

Du går virkelig inn for å skjønne hvilken stilling hun mener, det skal du ha!

Skrevet (endret)
Å kulan, jeg er jo helt på styr! Sikkert fordi jeg ikke har sex mer for tiden nøff :(

Men her er greia, underste beinet ditt er på siden av han (ikke bak deg men foran deg) andre er oppå skuldra hans! Sånn går det når en blander alle stillinger i en :D

Prøvde dere også, med min feilinfo! haha :ler:

:grine2:

Oki, da tror jeg faktisk jeg er med!!

Takk ;)

:ler:

Du går virkelig inn for å skjønne hvilken stilling hun mener, det skal du ha!

Klart det!! :sjarmor:

Endret av Cuba
Skrevet

Mellom 2 og 4 stillinger hver gang.

Skrevet

dette er merkelig nok min favoritt også.

hva skjer med den stillingen? jeg blir jo spinnvill. :wow:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er da vært standard med 3 stillinger (med evt variasjoner) under akten hvertfall med de to siste partnerne. Høres jo litt ensidig ut bare med en.

Skrevet

Kommer an på det. Noen ganger kun èn stilling, andre ganger ørti ;)

Skrevet

2 til 4 hver gang.

Disse:

Misjonær

Føttene over skuldrene (i hvert fall hevet)

Stå doggy (blir alltid prakk hvis vi tar den på kner)

Damaliggerpåsidenmedøverstelårutellerhevet-stilling.... grrrr.

:sjarmor:

Skrevet

En til flere her.

Men Towelie; jeg skjønner fortsatt ikke en dritt av det du prøvde å forklare :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...