Gå til innhold

Ally McBeal


Guess What!

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg se det ! jippii!! Endelig tirsdag !!! *kjempe glad*

Noen andre som liker Ally?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fast Ally-titter. icon_smile.gif

Har pc og tv i samme rom, så da får jeg jo gjort to ting på en gang... icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av de som er LEI denne serien. Alt det sprøe de gjorde med fakter og lyder har blit nok utvannet, så ingenting er nytt. At de er så sprøe og frustrerte er IKKE morsomt lengre.

Men det er nå min mening.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for så vidt enig med deg, Bria!

Det er vel det samme som skjer med de fleste serier etterhvert. Som med x-files, som jeg var avhengig av den første sesongen. Etterhvert ble effektene så pass ekstreme og temaene så utstuderte, at jeg ramlet av lasset...

Synes likevel Ally er passe lett underholdning på en tirsdagskveld, og det VAR et pent syn med Robert Downey Jr. og Sting sammen på scenen, @lfa!

Klem 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett på Ally McBeal på eh... snart 2 år, tror jeg. Har jeg egentlig gått glipp av noe?

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ihugga Ally Mcbeal fan i begynnelsen, så gikk jeg plutselig lei av denne nevrotiske:-? skapningen. Hun begynnte å irritere meg noe grusomt. Men jeg har vendt tiøbake til TV - skjermen, har vel innsett at hun ikke kan bli noe bedre. Liker forresten typen hennes. HVor blir det forresten av de nye episodene av Friends?

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første sesongen var kjempe arti og hadde skikkelig "must se" faktor.Men litt etter litt har det dabbet av og at Ally er så nevrotisk som hun er er ikke morsomt mer,heller mer skremmende spør du meg icon_smile.gif

Noe jeg ikke kan leve uten er definitivt Venner for livet.Tirsdag kveld 22.35........da har Thea icon_rolleyes.gif jula si hun icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er Robert han heter... *litt av en kjekkas* icon_biggrin.gif

Ally liker jeg godt!!

Så henne to ganger i ulike serier sist tirsdag!! *Råkossse* Men lite å se til han derre Robert fyren..... icon_rolleyes.gif

Var på svensk tv, tror jeg. Ally begynte klokka 21.00 der. Og før det så var det xstra trekning. Og Freds avsluttet det hele.

*tettra tar patent på Tirsdag* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix

Følger ikke med på noen serier. Har sett Ally et par ganger, men programmet gjorde ikke særlig inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve Ally like ikke jeg heller. De andre derimot. John Cage er jo helten da! Og så er han derre Robert'n den floteste av de alle. Også Elaine. Var det det hun hette?

Ally i seg selv er litt for ... fisefin og selvopptatt. Liker ikke hennes personlighet i det hele. Men Calista er sikkert grei:))

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...