Pipaluk Skrevet 21. desember 2022 #1 Del Skrevet 21. desember 2022 Må de bare ha ekte saker for å levere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Del Skrevet 22. desember 2022 Epson er en av verstingene her; ikke bare krever skriverne originale blekkpatroner, men gir også beskjed om at patronene er tomme før de faktisk er det, i tillegg til å øse ut blekk på rensing av skrivehodene. Hvorfor ikke kjøpe laserskriver i stedet ...? Anonymkode: ba25a...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Epson er en av verstingene her; ikke bare krever skriverne originale blekkpatroner, men gir også beskjed om at patronene er tomme før de faktisk er det, i tillegg til å øse ut blekk på rensing av skrivehodene. Hvorfor ikke kjøpe laserskriver i stedet ...? Anonymkode: ba25a...e44 Angrer så innmari på at jeg gikk for epson. Jeg burde gjort bedre research Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 5 hours ago, Pipaluk said: Angrer så innmari på at jeg gikk for epson. Jeg burde gjort bedre research Gjort er gjort, så man får ikke endret fortiden; jeg brente meg også på å kjøpe en Epson som min aller første skriver, men slik er nå IT-universet - alle gjør vi tabber der fra tid til annen. Men hvis du ikke har mye bruk for utskrifter i farge, kan et alternativ være å kjøpe en laserskriver i mono (svart), bruke den til vanlige utskrifter, og ha Epson-skriveren i reserve i tilfelle du skulle få bruk for den til fotoutskrifter; det man bruker på innkjøp, sparer man i blekkostnader. En laserskriver i farger er litt dyrere, men også der sparer man mye penger på bruk. Ulempen med denne løsningen er at blekket på Epson-skriveren før eller senere vil tørke ut, så man kunne også få brukt opp blekket til fotografier som likevel må skrives ut. Anonymkode: ba25a...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå