Gå til innhold

Din første venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ingen kontakt. Jeg valgte å dra til syden fremfor å komme å være forlover i bryllupet hennes. Kjipt av meg men sånn er det noen ganger

Anonymkode: 047ef...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vi. Ikke ofte vi har kontakt, men har romjulstreff med så mange av barndomsvennene som er mulig å samle. Skikkelig koselig tradisjon som først bare var en vill ide, men som ble realisert for 10-12 år siden.

Ikke alle som stiller opp hvert år, men de som er "hjemme" i jula kommer alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er fortsatt venner. Vi treffes ikke så ofte, siden vedkommende bor i utlandet men vi har vært hos de på ferie og treffes når de er i Norge. Så snakkes vi jevnlig.

Anonymkode: 84d98...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg flyttet ut av skolekretsen i fjerdeklasse og vi mistet kontakten. På det tidspunktet var det det kjipeste jeg hadde opplevd, var kjempelei meg lenge.

Anonymkode: 26d2d...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte min første venn som 7 åring. Gikk hele skolen sammen. Er min venn i dag og. En av mine nærmeste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min første venn ble jeg kjent med som 2-3 åring, og vi var veldig mye sammen gjennom barne- og ungdomsskolen, før vi mistet kontakten helt i løpet av tenårene. Hun gjorde noen ting som jeg syntes var voldsomt dårlig gjort, så jeg syntes det var godt å ikke ha mer kontakt den gangen. Nå tenker jeg det handlet om at hun var i starten av tenårene, og usikker på mye, så det var forståelig. Men vi ble også så ulike interessemessig og personlighetsmessig, og passet nok ikke som nære venner. Vi bor på ulike kanter av landet i dag. 

Anonymkode: a269e...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Vokste fra hverandre i løpet av ungdomsskolen (jeg flyttet vekk i 1. klasse)

Men de få gangene vi har truffet på hverandre, merker jeg den kjærligheten vi en gang hadde for hverandre.. Vi har kjent hverandre siden vi ble født, bokstavlig talt- 2 dager i mellom oss. Mødrene våre lå på samme rom på sykehuset. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min familie flyttet mye gjennom oppveksten min, men jeg husker veldig godt alle mine venninner.  For jeg fikk alltid en bestevenninne der jeg kom.  Jeg har dem som venner på FB, men i dag er vi overfladiske venner.  Livene er blitt blitt forskjellige, vi bor på forskjellige steder, og jeg er redd for at det skal vise seg at vi ikke har så mye til felles lenger dersom vi møttes.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble kjent i barnehagen og fant ut at vi bodde i samme blokk. Mødrene våres var kjempegode venner og er fremdeles venner. Jeg og han (jepp, en guttevenn) har vært en del uten kontakt da jeg har vært en flyttesame i min barne og ungdomstid. Men i dag har vi kontakt igjen. 

Kaller han også min første kjæreste ❤️

Anonymkode: 1eb4c...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på hils og prater litt når vi treffes, men vi er ikke venner nei. Bestevenninna mi som jeg møtte et par år etter, har jeg derimot ennå. Vi har kjent hverandre i 35 år :)

Anonymkode: aab25...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er verken venner eller uvenner vil jeg si. Vi er på hils og følger hverandre på Instagram og sånn, men ellers har jeg absolutt ikke noe behov for å ha noe med henne å gjøre. Vi er ekstremt forskjellige. 
 

Jeg er 40+ og alle mine venninner har jeg fra voksen alder (jeg flyttet til nytt sted da jeg traff mannen min). 

Anonymkode: d6588...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første venn fikk jeg som halvannetåring. Det var bare oss på vår alder i nærmeste nabolag.  Før skolestart flyttet en ny jente til og de to ble bestevenner. Det var triste saker, men det kom nye tilflyttere og nye venner. Min første venn og jeg var ganske forskjellige. Jeg tror nok det vennskapet hadde rent ut i sanden uansett. 

Anonymkode: 80f02...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 12/21/2022 at 5:40 PM, AnonymBruker said:

Er dere fortsatt venner?

Anonymkode: 76b8e...083

Ja vi er venner men 90% svarer ikke på mobilen eller sms. I dag ringte 9 ganger men svarer ikke.🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff henne når jeg var ett år, og vi er forsatt bestevenner 40 år senere. Hun som jeg ansåg som min bestevenninne fra 5-11 år har jeg nesten daglig kontakt med på Snap. Besøkte henne i fjor sommer, da hadde jeg ikke sett henne på 15 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har vært bestevenner siden vi var 6 år. Er bestevenner fortsatt, og hvis jeg har en dårlig dag så får hun meg til å smile, le og i bedre humør❤️ Vi har også vært naboer i 2 år nå, snart 3 år❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...