Shea Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har også problemer. Det står på feilmeldingssidene deres at dem har problemer med bedbandstelefoni også. Vet ikke hva som er med online.no men for meg er det kun når jeg skal skjekke e-post fra ekstern maskin. På jobb fungerer eposten normalt på online. Så da er det ikke godt å si hva det kan være. Ordner seg sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Ok takk. Da vet jeg ihvertfall at det ikke er noe med pc.Stod det noe om hvor lenge dette kunde være?
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Ring 05000, så får du beskjed om at alt er i orden. -Og det er det også. Jeg sliter skikkelig med å komme på nett for tida, men hver gang de tester linja mi, så åpner de den samtidig, uten å innrømme at det er noe feil noe sted. -Er dette en måte å tjene mer penger på tro?
sixx Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Ring 05000, så får du beskjed om at alt er i orden. -Og det er det også. Jeg sliter skikkelig med å komme på nett for tida, men hver gang de tester linja mi, så åpner de den samtidig, uten å innrømme at det er noe feil noe sted. -Er dette en måte å tjene mer penger på tro? ← 05000 har rett når de sier det ikke er noe feil. Sånne problemer er nemlig helt normalt når de har oversprengt sentralene sine i forhold til hvor mange abonnenter de tåler. Møkkaselskap.
Gjest Madeline Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kommer heller ikke inn. Får bare opp at jeg har skrevet inn feil brukernavn eller passord. Noe jeg ikke har.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har ingen problemer med å komme på nett, bare å komme in på mailen på telenor sine sider. Har ikke tlf heller akkurat nu... Men forøvrig kan jeg jo si at jeg har vel aldrig hatt så mye problemer som jeg hatt med telenor ang abonnemang osv.Elendig kundeservice,spesiellt damene som sitter der på kveldstid, og forskjellige beskjeder beroende på vem man prater med.
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 05000 har rett når de sier det ikke er noe feil. Sånne problemer er nemlig helt normalt når de har oversprengt sentralene sine i forhold til hvor mange abonnenter de tåler. Møkkaselskap. ← Jepp. Det er ikke noe feil, og den som blir irritert nok til å ringe 05000 blir loset pent fram i køen. Slik at de ansatte skal slippe å oppdage at de har frustrerte kunder?
sixx Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Jepp. Det er ikke noe feil, og den som blir irritert nok til å ringe 05000 blir loset pent fram i køen. Og hvis man er skikkelig forbanna....så får man audiens hos en tekniker som forteller at de har oversprengt nettet sitt. Vil tro de når budsjett på 05000 hvert år. Blir som på Telenors opplysning det....hvor de som svarte ble pålagt å svare "God dag, du har kommet til Opplysningen Fagernes (eller pokker i vold)"....fordi det ville generere mer penger enn om de kun svarte "opplysningen". ..... Men vi godtar jo....riktignok syter og klager vi litt...men det driter da Telenor i...og er vi "dumme" nok til å ringe og klage på dem.....så tjener de bare litt mer penger.
sixx Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 Jeg kommer heller ikke inn. Får bare opp at jeg har skrevet inn feil brukernavn eller passord. Noe jeg ikke har. ← Samme "feilmeldingen" jeg får når aktiviteten i den bitte lille stasjonen her er oversprengt.
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Prøv 05000 og se hva som skjer... Funker hver eneste gang! Endret 13. desember 2005 av Paige
Gjest Madeline Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Jeg lurer på om problemet kan komme av at de holder på å oppjustere hastigheten i ADSL-sentralen. Jeg fikk nemlig nettopp brev om det nå. Selv har jeg ingen problemer med å komme meg på nettet. Det er kun hvis jeg skal logge meg inn på online.no at jeg ikke kommer inn.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 jeg blir GAAAAL!!Må inn på mailen min NU!!!!!!!!!
Gjest Madeline Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 jeg blir GAAAAL!!Må inn på mailen min NU!!!!!!!!! ← Har du OE så kan du vel bare laste ned e-posten til den? Det gjør jeg og det går greit selv om jeg ikke kommer inn op online.no.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Telenor sliter iallefall i midt og nord Norge pga uværet.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #16 Skrevet 13. desember 2005 "God dag, du har kommet til Opplysningen Fagernes (eller pokker i vold)"....fordi det ville generere mer penger enn om de kun svarte "opplysningen". ← Den regla der er på bånd. Like morsomt hver gang når noen begynner å snakke med en gang fordi de skal spare penger. Operatøren hører deg, men han kan ikke svare deg før velkomsthilsenen er ferdig.
Gjest Lea Skrevet 13. desember 2005 #17 Skrevet 13. desember 2005 Telenor holder på å oppgradere linjene sine. Jeg mistet nettet noen dager for en stund siden fordi det hadde oppstått noen problemer i forbindelse med dette. De burde kanskje ha sagt i fra først, men utenom dette har jeg ikke hatt nedetid på 4-5 år (utenom noen minutter her og der). Jeg får alltid god hjelp på kundeservice også, jeg. Men det er kanskje tilfeldig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå