Gå til innhold

Liker ikke oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Om du likevel er ferdig med fyren, uten at du har lyst å skilles, hvorfor ikke bare gi hverandre tillatelse til å ha sex med andre? 

Passer ikke meg i et ekteskap med barn. Ønsker han det får han ta initiativ til å spørre og ønske dette eller selv be om skilsmisse eller være utro og leve med de omkostningene det er.

Anonymkode: 8a992...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en alvorsprat er på plass. Med klærne på.
Og at du er tydelig på at du ønsker at dere slutter å prøve oralsex. 

Mulig at det for deg synes overflødig da du fra dag1 ikke har hatt noe utbytte av det og det var en temmelig bisarr opplevelse at han slikker hendene dine mens du dekker skrittet. Men husk at han kanskje ikke har sett det på samme måten, verken hva som har foregått eller om det skulle være en slags lek det dere gjorde.

Slik skal det jo ikke være. Jeg skjønner at du har litt avsmak på intimitet nå og at du har behov for å sette grenser. Hvis han fortsetter å tre over grensene og pushe på ting du ikke vil, så blir dette bare verre.

Er det noen ting du KUNNE tenke deg å gjøre med han? Personlig synes jeg det er forskjell på å forespeile en kursendring på soverommet heller enn å desimere den med signal om at det ikke blir noe utvikling der på en stund. Husk også at din mann kan være sårbar her. Hvis du ønsker at han skal foreslå nye ting og åpne om sitt fantasiliv inn på soverommet, så er det viktig med et trygt rom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...