Gå til innhold

Jobber som selger- er dritt lei!

Fremhevede innlegg

Gjest siviløkonomen
Skrevet

Hei, håper jeg kan få noen tips til å finne meg en ny og bedre jobb her inne.

Historien: Er siviløkonom, men da jeg var ferdig for et par år siden var det trangt på jobbmarkedet, og jeg kunne ikke velge og vrake. Har heller ikke toppkarakterer, men har hatt noen verv etc i studietida. Enden på visa ble at jeg fikk meg jobb som selger i et relativt lite firma i Oslo. Betingelsene er forsåvidt bra, har firmabil og grei fastlønn, og tjener vel totalt en 500 000 per år. Har fått mye erfaring med kundekontakt, møtevirksomhet, forhandlinger og muntlige presentasjoner.

Men nå er jeg veldig klar for å finne meg noe annet. I firmaet hvor jeg jobber ser det ikke ut til at det er så mange utviklingsmuligheter, firmaet er som sagt lite og sjefene klamrer seg fast i sine stillinger. Klart jeg kan vurdere å gå til konkurrentene, men heller ikke der ser det ut til at det er noen stillinger ledige for tida som er noe bedre enn den jeg har, mest tilsvarende opplegg.

Har mest lyst til å jobbe med noe slags strategi, prosjektledelse, produktutvikling, koordinerinsgsoppgaver. Bytter gjerne bransje. Jobbmarkedet skal jo være så flott om dagen, men har kikket et par uker nå, og det er ikke så mange jobber jeg har funnet det interessant å søke på. Er det noen som har tips om hva jeg burde gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...