AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Hvis man deaktiverer Instagramkontoen sin midlertidig, kan man likevel se på bilder og videoer på andres Instagramkontoer? Anonymkode: 38fe1...5aa
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Anonymkode: 7bed4...819 Trodde jo ikke det jeg heller, bare syns det var så rart; jeg godtok en venneforespørsel for noen dager siden, og han sa han kom til å midlertidig deaktivere kontoen sin noen uker før han kom tilbake. Men etter han deaktiverte kontoen sin, har en av mine gamle opptak/reels blitt sett flere ganger. Det har ikke vært visninger på den reels’en på to år, og nå plutselig flere visninger etter han la meg til som venn. Dette er også en reels med innhold som er av stor interesse for han faglig/hobbymessig, derfor er det stor sannsynlighet for at det han som ser denne reelsen igjen og igjen. Men trodde ikke det var mulig🤔 Anonymkode: 38fe1...5aa
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Trodde jo ikke det jeg heller, bare syns det var så rart; jeg godtok en venneforespørsel for noen dager siden, og han sa han kom til å midlertidig deaktivere kontoen sin noen uker før han kom tilbake. Men etter han deaktiverte kontoen sin, har en av mine gamle opptak/reels blitt sett flere ganger. Det har ikke vært visninger på den reels’en på to år, og nå plutselig flere visninger etter han la meg til som venn. Dette er også en reels med innhold som er av stor interesse for han faglig/hobbymessig, derfor er det stor sannsynlighet for at det han som ser denne reelsen igjen og igjen. Men trodde ikke det var mulig🤔 Anonymkode: 38fe1...5aa Kan det være treghet i oppdatering av tall hos instagram? Trenger ikke å være mer komplisert enn som så Antar at du har lukket profil siden du skriver "godtok en venneforespørsel" men for ordenskyld, om du skulle ha åpen profil trenger man ikke å ha instagram for å se dine reels/innlegg. Og hvordan kan du være så skråsikker på at det er akkurat *han* som har sett den? Det kan være en annen person? Anonymkode: 7bed4...819
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan det være treghet i oppdatering av tall hos instagram? Trenger ikke å være mer komplisert enn som så Antar at du har lukket profil siden du skriver "godtok en venneforespørsel" men for ordenskyld, om du skulle ha åpen profil trenger man ikke å ha instagram for å se dine reels/innlegg. Og hvordan kan du være så skråsikker på at det er akkurat *han* som har sett den? Det kan være en annen person? Anonymkode: 7bed4...819 Ja det kan godt hende det er treghet i systemet, godt poeng. Skråsikker på at det er han kan jeg jo ikke være, men det var bare litt påfallende siden det ikke har vært nye visninger på akkurat den reels’en på lang lang tid, før akkurat nå når jeg godtok hans venneforespørsel. Syns bare det er gøy om han har sett den flere ganger, men stusset bare på hvordan det kunne være mulig når han hadde midlertidig deaktivert kontoen sin. (Ja, jeg har lukket profil med relativt få venner) Anonymkode: 38fe1...5aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå