Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver tredje/fjerde  dag ( Betyr ikke at jeg ikke vasker meg i fat og klut)   blir dusjing på Juleaften da :) 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

har du noe å skryte av da

Anonymkode: 54091...2a0

Næmen, er det noen jeg har klart å fornærmet på dette forumet siden du spør 😅

Jeg er stolt over ganske mangen ting jeg har oppnådd og gjort i livet mitt ja for å svare deg litt mer seriøst. Om daglig dusjing inngår i den meritt listen? Mnæ.. Og det er vel lite trolig at det inngår som noe å skryte av for de fleste... Å opprettholde en normal hygiene er ganske alminnelig😉

Skrevet

En til to ganger i uka. Trenger ikke mer.

Anonymkode: 2f28b...4db

• Liker 1
Skrevet

To ganger ukentlig.

Mer hvis det er en travel uke der jeg treffer mange eller har trent eller jobbet med noe fysisk.

Anonymkode: a8b7b...ebe

Skrevet

Tror nesten jeg er nede i en gang i uka jeg nå. Kanskje hver fjerde dag, maks to ganger per uke. Spiller ingen rolle da, ingen andre dusjer lenger heller, på grunn av strømprisene. Det har blitt en ny trend nå, med fett hår og mere kroppslukt. 

Bruker de samme klærne stort sett hele tiden også. Ingen bryr seg om det lenger heller. Blir for dyrt å vaske klær, bruker stort sett ull da, og skifter t skjorta + sokker + undertøy litt oftere. Ellers har jeg vel brukt den samme ulltrøya og buksa i hele vinter, stort sett.

Anonymkode: 20b2c...ca6

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Gjest Belmont4100
Skrevet

Hver morgen. Selv i helgene. Det er en rutine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...