Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag. 

Anonymkode: 6cc28...c0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tar en kjapp dusj nesten hver dag med kroppsvask. Vasker håret annenhver dag. 1-2 ganger i uken tar jeg en lang dusj der jeg shaver, filer vekk dø hud under foten, tar hårkur osv. Synes det er veldig ekkelt og uhygenisk at noen kun dusjer en gang i uken 🤯 

Anonymkode: 348cf...82e

Man kan vaske seg godt og nøye selv om man ikke dusjer vet du

Skrevet

Går inn i dusjen hver kveld for jeg vil ikke legge meg i senga skitten. Men det bare kort to minutters kroppsskyll. Vasker håret en gang i uka. 

Anonymkode: cd485...ce4

Skrevet

Dusjer hver dag, men bruker bare noen få minutter. 3-4 min, kanskje. Vasker håret bare tredjehver dag, da tar det kanskje 10 min. 

På sommeren blir det gjerne lengre dusjer pga skrubbing, barbering, pluss at håret må vaskes oftere. Men trenger heller ikke så varmt vann om sommeren . 

Skrevet

Dusjet alltid hver morgen da jeg skulle på jobb. Nå som jeg bare har hjemmekontor og ikke møter folk hopper jeg over en dag, toppen to. Når kjæresten er her dusjer jeg hver dag. 

Anonymkode: 5d38b...f6c

Skrevet

Hver morgen før jobb. Håper virkelig ikke at de som bare dusjer en gang i uken jobber sammen med andre mennesker🤢

Anonymkode: d7e2d...13a

Skrevet

Hver morgen og en ekstra gang på kvelden om det skal bli litt "action" 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Snuppe skrev (Akkurat nå):

Hver morgen og en ekstra gang på kvelden om det skal bli litt "action" 😅

😂

Skrevet

Dusjer etter trening. Og annenhver dag om jeg ikke har trent. 

Skrevet

Ved behov, flere ganger i uka. Hårvask derimot, det er to ganger i uka. Tar så lang tid å tørke håret og det er ikke alltid det er så skittent.

Skrevet

Etter jeg har trent. De periodene jeg trener hver dag spyler jeg meg lett ca annenhver gang, og dusjer skikkelig den andre halvparten av gangene. Har ikke lyst å drive med dusjing hver dag, hadde det ikke vært for at jeg trener meg så svett skulle jeg gjerne tatt det ned til hver 3-4 dag eller noe. Vasker meg godt med klut hver morgen uansett, og håret holder seg en stund.

Anonymkode: 90bdc...f40

Skrevet

2 - 3 ganger i uken.

Er bare tull å dusje hver dag. Sløsing med vann og energi.

Anonymkode: 4de15...559

• Liker 2
Skrevet

To ganger i uka. Jeg er bare hjemme pga sykdom, og er helt inaktiv. Svetter svært lite.

Før jeg ble syk var det annenhver dag, eller hver dag om jeg var på trening.

Anonymkode: 36c54...284

Skrevet

Dusjer i snitt fem ganger i uka. Vasker håret to ganger i uka. 

Har også spyledo som rengjør meg her og der etter toalettbesøk, det gjør at jeg føler meg fresh døgnet rundt. 

Anonymkode: fbe9d...783

Skrevet

Ungene dusjer to dager hver på skolen (svømming og gym), vi er i basseng hver torsdag alle sammen, så ungene dusjer sjeldent hjemme. Vi voksne er stort sett en rask tur gjennom dusjen hver da.

Anonymkode: 08fd7...44c

Skrevet

Annenhver dag om jeg ikke trener. Jeg trener ofte så det blir ca 5 ganger i uken. 

Anonymkode: 3e5e1...440

Skrevet

2 ganger om dagen..

Skrevet

når man må spørre om det da gjør man det ikke ofte nokk 🤮🦨

ærlig talt det bør alle vite.

Anonymkode: 62469...c3b

Skrevet

Stort sett daglig, eller annen hver dag. 

Anonymkode: a4728...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...