AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #22 Skrevet 27. desember 2022 Jeg har den erfaringen at samtalebehandling ikke hjelper mot sosial angst. Det kan ikke prates vekk. Eller leses vekk. Det må eksponeringsterapi til. En slags learning by doing. Det hjelper ikke mot angsten om man presser seg til å dra på fest,gå og handle,være med andre,hvis man gjør det feil.. visste ikke selv at det kunne gjøres feil,før jeg kom til DPS etter 10 års pause fra 12 års samtalebehandling,og fikk nytt opplegg med eksponeringsterapi. Anonymkode: f8fb4...5e1 1 1
Intro Skrevet 29. mars 2024 #23 Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 0.41): Hvor bor du? Er selv 37 år og helt lik. Har virkelig prøvd alt, så tror ikke det vil bli bedre for min del. Utrolig vanskelig og trist. Skulle gjerne ha blitt kjent med likesinnede på ca samme alder. Anonymkode: 87005...b2e Hei. Jeg er også slik. Om du har lyst til å bli kjent så send meg gjerne melding.
Intro Skrevet 29. mars 2024 #24 Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 14.18): samme her. jeg er 33 år. skulle gjerne blitt kjent med flere. Det plager meg mye Anonymkode: 0fb35...d38 Hei, ser dette er en gammel tråd, men om du fortsatt er interessert så blir jeg gjerne kjent. Skriv gjerne melding til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå