Eva-Lena Skrevet 20. desember 2022 #41 Skrevet 20. desember 2022 Bobly skrev (13 timer siden): Ok. Men siden jeg sluttet, er det faktisk bare jeg som har tatt kontakt med dem. Hadde de selv hørt hvordan det gikk med meg dette året, ville de jo ha fått vite at det ikke gikk bra. Du har jo ikke gitt lyd fra deg på ett år, så hva får deg til å tru at de vil ha noe med deg å gjøre nå?
NiceOrNothing Skrevet 22. desember 2022 #42 Skrevet 22. desember 2022 Bobly skrev (På 19.12.2022 den 20.20): Det er akkurat det jeg gjorde. Fortalte om utfordringene (som var gigastore), dette siste året, og som gjorde at jeg så vidt klarte å holde hodet over vann. Spurte også om hvordan det gikk med dem og hvordan livet deres har vært det senere året. Det var jo litt trist beretning fra min side, men poenget var at jeg fortalte at det gikk bra nå og at jeg savnet dem. Derfor gjør det ekstra vondt tror jeg😔 En liten liten huske -regel . Å skrive om tunge ting som har vært , er en form for trauma -dumping . Selv om det avrundes med «alt går bra nå» . For meg blir dette et tydelig signal om at du er ensom å ønsker deg sympati . Å det er helt greit å ønske seg . Men det tar vanvittig med fokus og energi å skulle svare på negative oppdateringer . Jeg selv setter av tid til sånt . For da må jeg formulere meg nøye , å ikke bare : «hei , tusen takk for julehilsen , god jul» . Jeg har måttet faset ut en del folk som driver med trauma -dumping på meld / Mail . For jeg har ikke kapasitet til å hjelpe / svare dem . Det er ikke det at jeg ikke synes synd i dem . Men med full jobb å en ungeflokk strekker ikke tiden til . Ha som en tommelfingerregel å si sånt ,kun face til face , og til folk som står deg virkelig nære ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå